Wanneer een zichtbaar buikje?

Dat verschilt zo erg per persoon. Ik had met 12 weken al een buik die andere bij 20 weken soms nog niet hebben. Nu met 38 weken hoor je ook van alles en iedereen hoe enorm die buik is. En dan ben ik wel is jaloers op mensen die dat niet hebben want hoe leuk het ook lijkt..  zo'n grote buik is niet altijd een pretje 

Dat verschilt denk inderdaad per persoon. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, had ook nooit verwacht dat je t zo snel zou zien. Met 8/9 weken kon je t al zien , op dat moment moest ik ook al zwangerschapskleren aan, net voor de 12 weken, konden mensen het ook al zien, aan wie ik het nog niet verteld had.

Ik moest vanaf 8 weken al broeken met elastiek aan. Toen zaten mijn high waist jeans al te strak. Bij 11 weken had ik al zwangerschapsjeans aan en vanaf dat moment was het voor de buitenwereld ook wel echt te zien dat ik zwanger was. Maar ik was ook echt heel slank voor de zwangerschap.

Echt zichtbaar werd het pas met 20/24 weken. 
Daarvoor leek het meer alsof ik een keer veel gegeten had. Met 18 weken ben ik zwangerschaps broeken gaan dragen. 
Zwangerschaps truien heb ik er maar 1 van gekocht en echt pas met 35 weken gaan dragen. Ik kon altijd mijn eigen truien en blousen aan en ik droeg veel jurkjes 

Verschilt enorm per persoon! Ik ging met verlof en mensen in de winkel vroegen aan me oh ben je zwanger dan? Hahaha. Pas toen ik met verlof ging kreeg ik ineens een dikke  buik

Zichtbaar werd het bij mij rond 20 weken. Tussen de 20 en 22 had ik echt een “groeispurt”. Mensen die me 2 weken niet gezien hadden stonden er van te kijken. 

Met 14 weken had ik een klein bolletje onder m'n navel en leek het alsof ik teveel had gegeten. Met 20 weken duidelijk een zwangerschaps buik! 

Terug
Bovenaan