Hoi!
Ze zeggen dat sommege vrouwen direct na de bevruchting al bijv. misselijk of humeurig zijn etc. Ik geloof er niet meer in als ik me beroerd voel of het snel warm heb of humeurig ben (ik ben toch al vaak snel moe, druk leven). Maar wat ik wel weet is dat het Hcg hormoon er voor zorgt dat je je misselijk voelt en alle kwaaltjes krijgt. En aangezien er in het begin na de bevruchting nog niet veel Hcg hormoon word aangemaakt.. maar elke dag weer meer, vraag ik me af of je vanaf dag 1 na de bevruchting al kotsberoerd bent hihihi.. ik denk dat je dit allemaal vooral gaat merken vanaf 4 weken ofzo (dat het ook echt opvalt). Maaar misschien zijn er wel meiden die dit heel anders hebben ervaren. Ik merkte het bij mijn zwangerschappen vanaf de eerste week na de positieve test (en vooral dat het eten me anders smaakte). Wat ik wel kon merken waren steekjes in onderbuik en pijnlijke borsten (maar dat is ook weer lastig, want daar kun je ook last van hebben als je ongi word). Het is gewoon een kwestie van geduld! Ik hoop dat je zwanger bent!!!!!!!!!
Liefs mammma.. (vandaag aan de klus.. morgen mn ei als het goed is hihihihi)