Wanneer eerst zwangerschapsverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
Weer even een vraagje van mij;) Vanaf wanneer kan je echt gaan merken dat je zwanger bent? Ik ben 2,5 wk geleden ongi geweest en voel me verschrikkelijk misselijk en duizelig en heb een rommelige buik, vooral vandaag is het erg.. Maar denk toch niet dat ik al zwanger kan zijn he? Heb geen test meer liggen anders had ik gewoon getest, weet ik het tenminste zeker.. Of zit het gewoon tussen mijn oren? Pffff, sorry hoor, ik ben een zeurkous!

Ik kan deze vraag helaas niet beantwoorden.
Misschien krijg je een duidelijker antwoord als je deze vraag stelt op het forum zwanger zijn.
Hier zitten ook veel meiden die voor de eerste gaan.

Succes! Liefs Daisy

hier loop ik nu ook tegenaan (al voel ik nu niets). ben ook erg benieuw naar de eerste verschijnselen. een duidelijk antwoord is hier geloof ik niet erg op aangezien ik dit ook weleens gevraagt heb op het forum. Het is namelijk zo dat elke zwangerschap ander is en dus ook elke vrouw anders reageerd. de één zegt duidelijke signalen te hebben voor de menstruatie de ander blijkt niets te voelen. erg lastig allemaal. zelf heb ik ook bij elk kwaaltje zoiets van zo het met tot nu toe weinig resultaat hellaas.
succes

groetjes hilda

Hoi!

Ze zeggen dat sommege vrouwen direct na de bevruchting al bijv. misselijk of humeurig zijn etc. Ik geloof er niet meer in als ik me beroerd voel of het snel warm heb of humeurig ben (ik ben toch al vaak snel moe, druk leven). Maar wat ik wel weet is dat het Hcg hormoon er voor zorgt dat je je misselijk voelt en alle kwaaltjes krijgt. En aangezien er in het begin na de bevruchting nog niet veel Hcg hormoon word aangemaakt.. maar elke dag weer meer, vraag ik me af of je vanaf dag 1 na de bevruchting al kotsberoerd bent hihihi.. ik denk dat je dit allemaal vooral gaat merken vanaf 4 weken ofzo (dat het ook echt opvalt). Maaar misschien zijn er wel meiden die dit heel anders hebben ervaren. Ik merkte het bij mijn zwangerschappen vanaf de eerste week na de positieve test (en vooral dat het eten me anders smaakte). Wat ik wel kon merken waren steekjes in onderbuik en pijnlijke borsten (maar dat is ook weer lastig, want daar kun je ook last van hebben als je ongi word). Het is gewoon een kwestie van geduld! Ik hoop dat je zwanger bent!!!!!!!!!

Liefs mammma.. (vandaag aan de klus.. morgen mn ei als het goed is hihihihi)

Pffff, ja het is echt zo vervelend!! Ik weet het ook niet meer hoor, nu voel ik weer niet veel meer;) Ik wacht gewoon af, geloof ook echt niet dat het raak is, maar idd bij ieder dingetje wat ik voel denk ik zou het zo zijn???! Normaal voelde ik me vast ook weleens misselijk ofzo maar nu ben ik extra alert natuurlijk.

Haha succes met klussen mammma!

Hey Esje,

Ik ben met drie weken al met regelmaat licht misselijk geworden en inderdaad ook rommelende darmen. Daarnaast gevoeligere borsten en ook vanaf die week veel sneller moe (kan toch uitslapen de laatste week!!)
De eerste zwangerschapsverschijnselen worden vaak vergeleken met de zelfde klachten als je ongesteld moet worden, dit kan ik in mijn geval niet bevestigen. Ik voel me toch echt anders.

Succes!
Liefs Lisette

Ook ik voelde dat het raak was deze keer.Het is een bepaald gevoel dat je niet kan omschrijven,maar als het zover is denk je "dit is nou dat gevoel"waar al die zwangere het over hebben.Ik kreeg pas vanaf week 6de eerste symptomen.Misselijkheid en heel erg moe.

Gr. Wonder2011

ik heb precies hetzelfde als jij! maar wij zijn al 5 maanden bezig met "zwanger worden" .. maar het wil niet lukken, maar we houden de moed erin :) vandaag vruchtbaarste dag volgens sensitest.nl dus wie weet ..

Terug
Bovenaan