Wanneer eerst zwangerschapsverschijnselen?

Ik heb dit nu.... mijn buik rommelt de heledag door ren me kapot naar de wc ben erg moe en heb ook het gevoel van... maarja is dat het gevoel omdat je het zo graag hoopt en zit het tussen mijn oren... of zal.het echt zo zijn. Ik moet woensdag ong.  Worden dus ik wacht toch nog maar even af.

Hoi dames,
Zelf ben ik inmiddels 9 weken zwanger. Was gelijk de 1e maand dat we probeerden zwanger. Ik was de dag van mijn eisprong een beetje misselijk en rook heel sterk. Na deze dagen rommelde mijn buik inderdaad wel opvallend veel maar had verder nergens last van. Dacht dan ook dat ik gewoon ongesteld zou worden. Is dus niet gebeurd :)
Succes!

Na de bevruchting voelde ik mij goed. Een aantal dagen later had ik een innestelingsbloeding en vanaf toen werd ik ook extreem misselijk, veel kokhalzen, af en toe spugen en rommelende darmen. En daar heb ik nu (week 6) nog steeds veel last van. Vanaf de innesteling kon ik ook geen etensgeuren meer verdragen. Vooral de geur van gebraden vlees vind ik vreselijk. Mijn borsten zijn ondertussen ook al 2 cupmaten gegroeid, nu vond ik dat met een cup a niet zo erg, maar ze zijn wel heel erg gevoelig! Doordat ik me niet zo geweldig voel, ben ik ook veel moe en wat kortademig, vooral als ik te lang sta op mijn werk. Dus dat is niet zo handig.. 

Hey allemaal, 

ik heb toch ook even een paar vraagjes, kort na men eisprong ben ik me vreemd gaan beginne voelen, lichte menstruatiepijnen die ik nog nooit tevoren heb gekregen. Daarbij kwamen ook nog een paar andere kwaaltjes ook kijken. Lichte hoofdpijn, gevoelige bortsen/tepels, vermoeidheid,… nu sinds enkele dagen geleden begin ik me ook verkouderig te voelen en licht in men hoofd. Gisteren had ik men NOD (dus al 2 dagen overtijd)  maar nog altijd geen teken van ongesteldheid. Deze morgen een test gedaan en die bleek nagtief te zijn.. klachten blijven aanslepen. Kan iemand me hier wat raad bij geven? Alvast bedankt! ?

Hier zit ik op het moment ook mee... vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Normaal kan ik er de dag op gelijk zetten maar er komt niks. Gisteren begon mijn dag met lage rugpijn. In de middag kreeg ik buikpijn een misselijk gevoel, (opgeblazen gevoel) en hoofdpijn en ik denk ook koorts. Volgens internet zou ik vandaag al een test kunnen doen, dat gedaan en negatief.... wat kan dit zijn miskraam....? Te vroeg....? Of ben ik gewoon te ongeduldig?

Terug
Bovenaan