Wanneer eerste echo?

Hoi,
Bij onze VK is het standaard dat je rond 9 weken een echo krijgt. Vanaf 9 weken kunnen ze pas een goede termijn bepaling doen, dus daarom doen ze het niet eerder. Met mijn vorige zwangerschap had ik echter al een echo met 7 weken, de telefoniste had mij verkeerd verstaan aan de telefoon en daardoor de verkeerde datum als eerste dag van laatste menstruatie ingevoerd haha.
Dit keer hebben we dus met 9 weken(ongeveer dan he) de echo en daar achter aan hebben we gelijk de intake.
Maar ik vind het net als jullie zooooo lang wachten haha. Vooral mijn man vind het vreselijk, hij gelooft het toch pas echt als hij het ziet :)
Liefs,
mar
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp inderdaad dat wanneer er een verleden is dat het vanzelfsprekender is. Eigenlijk moet ik ook niet zeuren...ben alleen zo benieuwd naar onze mini-mensje

gr. Rietje
 
hooi,

Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige, en hoop dan ook snel een afspraak te hebben voor de 1e echo kan nl ook niet wachten.. hih toch wel heel spannend of goed gaat en of het hartje is gaan kloppen enzo!!
 
Terug
Bovenaan