Wanneer eerste februaribaby???

@MJ, vriendin van mij is 2 maart uitgerekent. als zij nu ook nog maar beetje ontsluiting erbij krijgt ligt ze tot het einde van haar zwangerschap in het ziekenhuis. ze heeft namelijk 2cm ontsluiting. en verloskundige vertellen haar dat ze rustig aan moet doen. maar ze kan al niks doen want als ze op staat moet ze meteen weer overgeven

Hoi,
Bij mij is met 26wk gecontroleerd, met 30wk niet en nu de laatste keer met 34wk weer, daar was geen speciale reden voor, nu zal hij elke keer controleren, maar dat doen ze vanaf 36wk standaard.
@kelly, ligt misschien aan de situatie van je vriendin want als het bij de volgende controle meer als 2cm is mag ik gewoon weer naar huis! zolang het vruchtwater heel is doen ze niks als alles goed gaat!
Groetjes

Dat is hier toch anders, er is bij mij nog nooit voordat de bevaling begon een inwendig onderzoek gedaan! En liep bij beide zwangerschappen overtijd! Maar ik heb wel vaker gehoord dat na een eerste zwangerschap je soms al wat cm ontluiting kunt hebben zonder dat dit betekent dat je "snel" zult bevallen. Mijn nichtje had ook al een paar weken 2 cm ontsluiting en die is uiteindelijk 4 dagen overtijd gegaan!

Groetjes Anne

Hoi Dames.
Ik heb het gevoel dat mijn Bsby in february kom.ik ben 6 maart uitgereken maar ik denk dat hal niet.
Bij mij is niet gecontroleerd of ik ontsluting heeft mischiem maandag dan heb ik control bij de vk.en dinsdag ligginecho.
vandaag bellypaint gehad en wij vinden heel schatig.wel moe om zo lang te gaan zitten en staan maar was de moietee waar.
grt emi

Terug
Bovenaan