wanneer eisprong en vruchtbaar? Zou het raak zijn?

Ik heb 6 oktober onveilig sex gehad.
Ik vraag mij af wanneer nu de eisprong plaats heeft gevonden en wanneer ik vruchtbaar ben.
Vorige maand (22 september) was de dag 1 van de menstruatie. Ik heb een cyclus van 28 dagen.
De menstruatie was die keer daarvoor op 25 augustus (dag 1). Maar die telt niet mee of wel? Of hangt het er vanaf wanneer je deze maand ongesteld wordt of van de maand september wanneer de eisprong plaats vindt?

Ik ben benieuwd.
Groet,
Mo
 
Hoi Mo,
Dat klopt, dan zou je eisprong op 6 oktober geweest moeten zijn.
WIj hebben ook seks gehad op de meest vruchtbare dag, die was 28 september en morgen zou ik ongesteld moeten worden.
Ik ben er steeds mee bezig en bedenk mij dan dat ik al wat zwangerschapskwaaltjes voel, terwijl dit natuurlijk nog niet echt kan.
Morgen maar even afwachten, maar dit wachten is echt killing.
Succes Mo en ik duim voor je.
 
 
 
 
NRT: Als ik van de maand juli- augustus en augustus-september bereken kom ik  er op uit dat de 29ste dag mijn ongesteldheid begint. Is dit dan 28 dagen? IS de eicel 7 oktober er dan niet meer?
 
 
Hoi Lee286: 
oww spannend. Maar de eisprongdag is niet de meest vruchtbare dag toch?
Haha herkenbaar wat je zegt! Ook spannend voor jou!! Je kan al testen toch (met een vroege test 4 a 6 dagen voor de menstruatie)
 
Hoi Lee286:  oww spannend. Maar de eisprongdag is niet de meest vruchtbare dag toch? Haha herkenbaar wat je zegt! Ook spannend voor jou!! Je kan al testen toch (met een vroege test 4 a 6 dagen voor de menstruatie)
 
Dag 1 menstruatie en dan 14 dagen erbij tellen dan zou in theorie je eisprong moeten zijn, die dag en de 2 dagen ervoor zijn in theorie je meest vruchtbare dagen
 
Terug
Bovenaan