wanneer eisprong???

Hihi,

leuk hoor dat jullie direct reageren en meedenken !

Ik zal me er eens in gaan verdiepen in beide methoden. Hoop alleen dat ik het niet nodig zal hebben  en snel zwanger raak....

Hoi Rimke,

bedankt voor je reactie.
Van dat slijm dat had ik idd eerder gehoord. Het lijkt nu iets meer te worden maar nog wel wittig en niet echt rekbaar/ vloeibaar; moet dat daarna komen?

Gr Theolien

(wat een vragen he )

ja dat willen we allemaal snel zwanger raken maar dat zit er helaas niet in voor iedereen! maar goed!
je kan ovulatietesten via internet bestellen en zijn niet duur hoor (matcare of sensitest)
met tempen ben je dus te laat voor je eisprong en  GEEN goede methode om zwanger te raken,NOGMAALS SUCCES

Dat kan, je merkt het vooral bij het afvegen na het plassen.
Als je dan naar je papiertje kijk zie je daar als het goed is iets wat lijkt op rauw eiwit.

Voor iets meer inzicht in je cyclus kan je even googlen op Billings ovulatie theorie!
Daar wordt dat heel duidelijk uitgelegd!

Wordt het je eerste kindje? Of lees ik daar nou straal overheen??

Rimke,

die billings ovulatie methode ken ik nog niet. Zal 'm inderdaad eens erbij zoeken.
Wij gaan idd voor ons eerste kindje.
Tja... en dan heb je nog heel veel dingen die je niet weet! Maar het komt goed; er is mij voorspeld zelfs wanneer ik een kleintje ga krijgen...... Door iemand die al vaker dingen goed heeft voorspeld.
Dus ik heb er alle vertouwen in.

Ga nu ff gouden kooi kijken; ook mooi!!

Gr Theolien

Hoi Rimke,

straks even gelezen op de internet over Billings methode.
Erg  leerzaam inderdaad!
Bedankt voor de tip!

Groetjes Theolien

ps; net ff wat traantjes weggepinkt bij babyboom....  Wat sommige mensen moeten doormaken op hun weg naar een zwangerschap.... Echt respect dat ze zich zo goed staande houden en blijven hopen.....

Terug
Bovenaan