Wanneer en hoe gingen jullie kindjes 's nachts doorslapen?

hallo

Mijn dochter is nu 10.5 mnd oud en slaapt op de dag van vandaag nog niet door. toen zij 7 weken oud was slipe zij door tot dat het momnet dat ik ging weken toen zijn 18 weken oud was, toen ging ze snachts spoken. althans ze werd wakker voor een voeding en 2 tot 3 keer per nacht. om de 1.5 uur.

Nu met 9 mnd oud zijn we haar proberen van de nachtvoedingen af te krijgen. ze krijgt haar laatste tussen 22.00/23.30 uur wordt ze zelf wakker. en ze krijgt nu niet eerder dan 05.00 uur voeding. de eerste week was het huilen en steeds een aai over de bol geven, muziekje aan etcetc.en na een week of 2 had ze wel door van ik kan huilen maar ik krijg niks, ik moet gewoon slapen s' nachts. Nu is ze 10.5 mnd oud en de ene keer slaapt ze tot 7 uur de andere keer tot 5.00 uur voed ik haar en valt weer naar dromenland toe.

Niet elk kindje is het zelfde. ze gaan vanzelf wel door slapen.
succes
 
Hoi,

Wij moesten onze dochter op een gegeven moment altijd wakker maken voor haar laatste fles van 22.30 uur. Dit hebben we volgehouden tot ze bijna 4 maanden was en toen vonden we het genoeg. Volgens het CB moesten we ermee door blijven gaan, maar dat hebben we dus niet gedaan. Ze lag toen meestal rond 19.30 uur op bed en sliep dan de klok rond. Heerlijk toch? En wij dachten maar zo: als ze honger heeft, dan horen we het wel. Ze is nu 9,5 maand en slaapt nog steeds de klok rond. Je moet gewoon je eigen gevoel volgen!

Gabrie
 
hoi,
Stan moet ik ook altijd bij de laatste voeding echt wakker maken maar ik verschoon hem voor de fles is het even goed koud aan zijn billen en is hij even goed wakker en drinkt hij gedeeltelijk zijn fles op niet helemaal maar toch ik heb zoiets als hij het echt nodig heeft komt hij er wel voor maar hij slaapt gewoon de rest van de nacht door.
Hij groeit goed en dat is toch het belangrijkste.
meer kun je toch niet denk ik.

heel veel succes en ik hoop dat je er iets aan hebt
 
Hoi,
Mijn zoontje sliep met 12 weken door, van 23.00 tot 6.30. De laatste borstvoeding is zo langzaamaan gewoon naar voren geschoven zonder dat ik het eigenlijk doorhad, hij gaf het zelf wel aan.
Later, met een maand of 4/5 kreeg hij 's avonds de voedingen dicht op elkaar, 18.00, dan 19.00 en na het badje om 20.00 nog wat. en dan was het slapen geblazen tot de volgende ochtend half 8. Maar goed, dat is/was  met borstvoeding. De fles zal zeker anders zijn. Mijn zoontje is nu 9,5 mnd (krijgt  de laatste fles om 19.00  ) en wordt 's nachts wel eens weer wakker. Ik (of mijn man) ga altijd even naar hem toe, geef hem zijn knuffeltje weer en een dikke kus en hij slaapt weer vrolijk verder.
Heb geduld, het komt vanzelf.
Wilma
 
Terug
Bovenaan