Wanneer en hoe vaak klussen jullie?

Om de dag was het advies van mijn gyn. Neem aan dat hij er verstand van heeft.hahahaha

@mama van 30008 sorry hoor maar ben jij een gezondsheidsfreak en bekend met alle problemen rond vruchtbaarheid? Ik zit nu opnieuw in de medische malle molen omdat er een probleem is en ik hartstikke gezond ben. maar neem op zijn tijd wel eens een wijntje. Dat kan namelijk helemaal geen kwaad. Komt misschien een beetje cru over maar het irriteert me even.

hee,

wij doen het zo 3 x in de week! eerste paar maanden om de dag sex gehad maar dat hielden we niet vol....kon die slurf niet meer zien op den duur ;-))) toen poosje alleen rond ei en nu hebben we dus onze weg gevonden in 3x sex in de week! wel verspreid over de week zit meestal 2 dagen tussen ongeveer...maar hier helaas nog geen zwangerschap!
succes meid is je gegunt!
liefs

Wij doen het elke dag.. maar ik vind het lichamelijk wel 'zwaar' op den duur.. Het word idd een verplichting (alhoewel ik er evengoed wel van geniet) Maar wij gaan ook vaak veel te laat naar bed.. Waardoor ik vaak erg moe ben.
En wij zitten pas in de 2e ronde dus weet niet of ik dit nog lang vol ga houden. Nu volgens de berekeningen maandag a dinsdag mijn ei dus gaan iig tot volgende week nog even door..

@ Neomi: Die slurf hahaha wat een uitdrukking!

Succes allemaal meiden!

Wij doen het ook elke dag en soms komt er 1 dag tussen te zitten, we houden het wel leuk, zodat het niet een verplichting lijkt ,

Succes.
Liefs

hahaha ja die slurf ik moest wel lachen toen ik dat las :)

Wij doen het sowiso om de dag tijdens klusperiode, maar komt ook wel voor elke dag, omdat we dan gewoon zin hebben.

Tijdens DE dagen doen we het elke dag, daar omheen als we gewoon zin hebben...

Succes iedereen!!!

Liefs Laura

wij hebben het gewoon 3 dagen voor mijn ei sprong dag voor de ei sprong en dag na de eisprong zodat ik zeker wist dat mijn eisprong voor bij is ik voel mijn eisprong ook heel goed ben ook superregelmatig en eisprong is altijd 14 dagen voor dat ik ongesteld moest worden en dan altijd in de ochtend dus

Jeetje, wij doen het zo om de 2 dagen en dan de 2 dagen waarop mijn ovulatietest zegt dat het moet. Ik ben van plan om deze ronde wat meer te 'klussen' rond mijn eisprong onder het mom van baat het niet, schaadt het niet ;-)

Terug
Bovenaan