Wanneer en welke kinderstoel

He joh! Da s nog  goedkoper dan ik hoopte! Thanks voor de tip!

ja he? vond ik ook, want ik was ff bij kringloop geweest kijken na die oude stoelen en daar stond een prijs op vanaf 20 euro! dus....... Is trouwens ook makkelijk mee te nemen en is goed stabiel!   Ook zonder blad te krijgen en dan is hij maar 12 euro!

die ikea stoel hebben we pas bij kennisses getest, beviel heel goed. prima ding dus.

hoi, wij hebben twee weken geleden een kinderstoel van kruidvat gekocht met 75% korting! Ik weet niet of ze die korting nog hebben? Volgens mij was hij iets van 13,-. Dus dat scheelt. Mijn dochtertje kan er nog niet zo lang in zitten, maar hij bevalt tot nu toe prima. Je moet er alleen wel een verkleiningszitje in doen.

Bij ons een TrippTrapp. Hij zit nog in de doos hoor, Nienke is pas 5 maanden, maar binnenkort gaan we 'm erbij pakken.

Ik vind 'm vooral handig omdat ze er jarenlang op kunnen en omdat 'ie geen blad heeft. Je schuift 'm dus zo aan tafel.

Mijn broertje (nakomertje) had er ook één en we zaten er allemaal op!

Noa is nu vier maanden en wij hebben hier inmiddels onze tweede tripp trapp besteld. Ik vind die stoelen ideaal. Mijn oudste dochter Zoe van 3 zit er nog dagelijks op en zelf zit ik er  ook graag op. Ik gebruik ze zelfs op mijn werk (ik werk met kinderen)  en dan zitten er kinderen op van alle leeftijden (3-8 jaar) Je hebt er dus heel lang plezier van. Zoe zat er al af en toe in met 5 1/2 maand, met verkleinkussen en beugel, maar zij kon dan ook al snel goed rechtop zitten.

gr. Wendy

Terug
Bovenaan