wanneer fruit en groente??

Wij zijn begonnen met 6 maanden eerst fruit daarna groente.

JE kan het beste een paar dagen achterelkaar 1 soort geven dus paar dagen wortel dan paardagen boontjes.

Als een kind kijkt naar wat je eet wil het niet zeggen dat hij er aan toe is. (maar ieder kind is anders en je kent je eigen kind het beste) Meestal is het gewoon nieuwsgierigheid en kijk het naar alles wat je vast hebt.

Wij hebben meteen vers gegeven beginnend met een paar hapjes de rest invriezen dat opvoeren.

Succes
 
Wij zijn met 4 maanden begonnen met fruit. Dit maak ik zelf en vries ik in; gaat heel goed.(150gr )

Met 5 maanden begonnen met eerstehapjes groenten; dit vond Tijn helemaal geweldig. Ondertussen is hij 6,5 maand oud en eet maaltijdpotjes van 200gr. Als ik zelf een warme hap maak eet hij dit niet zo geweldig maar uit een potje......dan breekt hij zowat ons huis af uit enthousiasme.

Kijk gewoon wat je kindje opkan. Wij hebben het langzaam opgebouwd.

Ook een pinktopje gedoopt in wat wij eten, warm eten, vla etc vind hij lekker. Dit doen we een paar keer per week.
 
Hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties, ik ga het van de week maar eens uitproberen.

voor anoniem 26-8 11:11 en anoniem 26-8 19:42:
wat denken jullie nou....dat ik hem een bak slagroom en een bak vla heb gegeven...wat dacht je van nog niet eens een vingertop dopen...dus anoniem om het in je eigen woorden te zeggen: LEKKER BIJDEHAND ZEG!!
als julie goed hadden gelezen konden jullie zien dat ik een vraag stelde over hoe ik het aan moet pakken, dus ik ben nog helemaal niet begonnen met dingen geven en van 1 druppel wennen ze echt niet aan zoetigheid hoor!

gr.
saskia
 
Terug
Bovenaan