Wanneer ga je naar de dokter

IB, goed dat je gebeld hebt! Ik zou proberen om je niet al te veel zorgen te maken (urgh, vervelend advies en makkelijker gezegd dan gedaan. I know!)
Maar, meestal bij een korte lf kunnen ze dat makkelijk oplossen met een medicijn die je lf langer maakt. Daarbij is 9 dagen aan de korte kant maar niet persé te kort! En belangrijk is wel om in de gaten te houden of op die dag 9 je menstruatie ook echt doorzet of dat het spotting is. 
Ik had namelijk afgelopen 2 rondes dat ik 9 of 10 dagen na eisprong bloedverlies had en dat duurde zo'n 4 dagen maar niet echt doorgezet en op dag 28 brak mijn menstruatie pas door. Ik heb mijn verloskundige gemaild en ze gaf aan dat je pas begint met tellen als het echt doorzet! Dus mijn lf is dan gewoon 13 dagen en mijn cyclus 28 ipv 23 of 24 wat ik dacht. 
Het hoeft dus niet persé iets ergs te zijn. Succes!
Laat je ons iets weten?

als je wel de temp gaat doen hoeft dat niet elke dag bijv om 6uur.. gaat gewoon om t zelfde moment van de dag dus indd met wakker worden.. en of je nou de ene dag om 6uur wakker bent en de andere dag pas om 11uur is niet erg zolang t maar word gedaan als je net wakker bent.
hoop voor je dat de dokter je kan helpen.. las ook toen de tijd dat je middeltjes kan halen bij de kruitvat om je lt fase wat langer te laten duren (sorry weet even niet meer hoe het heet.. me zwangerschaps brein laat me vaak in de steek.. maar denk dat 1 van deze vrouwen wel weet wat ik bedoel)

succes!

Terug
Bovenaan