Wanneer ga ke zwangerschaps kleren dragen?

<p>Hallo,</p><p>Wanneer zou jullie zwangerschapa kleren gaan dragen?</p><p>Ik vind mijn broeken en pantys niet zo lekker meer zitten, maar ik ben nog maar 9+2.</p><p>Liefs IB</p>

Eerste zwangerschap met 8 weken, nu met 9 weken. Vooral gaan dragen wanneer jij het prettig vindt. De één draagt pas zwangerschapsbroeken met 20 weken, de ander met 8.

Inderdaad gaan dragen wanneer jij het prettig vind! Ik ben zwangerschapsbroeken gaan dragen vanaf 10 weken, omdat mijn eigen broeken niet meer lekker zaten. Shirts en jurkjes is nu nog niet nodig, ben nu ruim 13 weken zwanger!

Ik draag normaal heel veel jurkjes met pantys, maar je ziet me buik er nu al in? terwijl dit eerst niet zo was.
Ik doe nu veel stoffen broeken aan die zitten nog wel lekker, maar dan lijkt het alsof ik zo vaak het zelfde aan heb omdat ik die niet zo veel heb? maar uiteindelijk is dat dan ook zo natuurlijk?

Ik met 15 weken maar het verschilt inderdaad erg per persoon. Gewoon lekker zwangerschapskleding kopen. Je draagt het misschien na je bevalling ook nog wel even! 

Ik begon zwangerschaps broeken te dragen rond de 10 weken omdat gewone boeken niet lekker meer zaten. Wat een verademing! 
ben je van plan borstvoeding te geven? Koop dan zo veel mogelijk zwangerschapskleding waar je ook in kunt voeden. 
Ik heb er spijt van dat ik niet direct de wat duurdere kwaliteit heb gekocht tijdens de zwangerschap.. dit draag je misschien wel in totaal 2 jaar (zwangerschap en bv). Bij een eventuele een 2e zwangerschap kun je dit ook wel dragen. 

Er is nu veel uitverkoop!
Hier wat tips voor merken die zowel online als in de winkels te koop zijn:
- Noppies (ook fijne voedingsbh’s en super fijne broeken!!)
- Queen mom
- Mamalicious
- Love2wait
- H&M heeft prima voedingshemdjes 
- Esprit
er zijn nog meer merken zoals van C&A, Prenatal, Lidl, h&m, maar hier had ik uiteindelijk vaak spijt van omdat het snel krimpt, niet lang mee gaat of omdat het voedingsgedeelte simpelweg te klein is om mijn borst erdoorheen te kunnen doen. 
waar ik ook wel eens oude collecties met veel korting shop is op otrium.nl 
Veel plezier met shoppen! En geniet van je groeiende buik. 

Terug
Bovenaan