Wanneer ga ke zwangerschaps kleren dragen?

Ik ben nu 22 weken maar draag nog steeds geen zwangerschaps kleding ?. Ik vindhet zo lastig met kopen etc. Draag gewoon stoffe broeken die lekker zitten maar denk dat ik binnenkort wel ga kijken. Ook voor voedingbeha's ookal zijn mijn borsten nog hetzelfde formaat ?.

Ik broeken met 15 weken, heb nog wat kunnen rekken met een elastiekje om de knoop, google maar eens! Maar tis voor iedereen anders.. hoe lang zijn je shirts, hoe rekbaar je jurken..

Ik heb de hele zwangerschap leggings ect. gedragen. Zelfs de zwangerschaps broeken zaten niet lekker hihi. Gewoon dragen wat je wilt en wanneer je wilt! Als jij nu al wilt beginnen is dat prima er is geen 'goed moment' voor.. Wanneer jij eraan toe bent

Heb dat nooit gedaan. Ik dacht steeds dat komt nog wel, en van uitstel kwam afstel. 
Ik droeg m'n broeken met zo'n elastiek door m'n knoopsgat en dan een lang strak hemdje erover (ziet het eruit als een zwangerschapsjeans) . Verder veel rokjes en jurkjes, die kon ik gewoon nog aan. 
Nu zwanger van de 2e, benieuwd of het deze keer weer zo gaat..

Ik ben met 7 weken al zwangerschapskleding gaan dragen. M'n buik groeide heel snel en kreeg m'n gewone broeken al niet meer dicht.
Zeker gewoon gaan dragen wanneer jij het prettig vindt :) 

Nou ik heb me er na jullie berichten toch aan over gegeven.
Na een paar dagen de broeken van me moeder aan gehad te hebben? die net wat groter waren, ga ik vandaag shoppen bij de h&m en prenatal. 
Ik ben benieuwd. 

Terug
Bovenaan