Wanneer gaan jullie het vertellen aan je ouders en familie en zo?

Ik weet namelijk nog niet wanneer ik aan mijn ouders wilt vertellen... is best moeilijk om voor me te houden maar wil nu nog niet vertellen, ben net zwanger... donderdag 5 weken...

Voorvrienden en buitenstaanderd word het natuurlijk na de 1e trimester...

Na hoeveel weken gaan jullie het vertellen?

groetjes Inkie

Zo rond Sinterklaas, wij moeten 2 december voor de 1e echo en dan ben ik 9,5 weken.
(6 dec. 10 weken)

Dus dat kunnen we 5 december mooi vertellen... als ik mij zolang stil kan houden!! Pfff, wat een drama he!
Als je het graag van de daken wil schreeuwen...

Op zich is het vrij vroeg met 10 weken maar langer kan ik echt mijn mond niet houden en na de echo hebben we ook meer zekerheid natuurlijk!!

Doeg

Ik heb het mijn ouders en schoonouders vrijwel direct verteld, een paar dagen nadat ik het zelf wist. Ik was toen 5 weken.

Mijn broers en zussen en schoonbroers en -zussen vertel ik het rond de kerst, dan zijn we 11 weken.

Ik vond het zelf wel fijn om het mijn ouders direct te vertellen, je kan dan toch erover praten en ze kunnen je erin steunen. Dat gaf ons in ieder geval een heel fijn gevoel!

liefs, liedje

hallo,
mijn ouders en schoonouders heb ik het ook verteld ivm 2 x mk dan kan ik toch mijn ei aan iemand kwijt.. aangezien ik nog erg jong ben en mijn broertje nog thuis woont weet hij het ook. mijn schoonzus is ook zwanger en die heb ik het ook verteld. dus alleen dicht bij familie weten het.. wanneer wij het de rest vertellen weet ik nog niet!
eerst maandag de echo maar afwachten..

liefs

dank je wel voor jullie snelle reacties!

Idd wil je het snel kunnen vertellen.. heb er met mijn man over gehad maar hij heeft het liefst pas na de echo, zodat we meer weten... (dit komt deels door de 1e zwangerschap in een drama verliep toen ik 11,5 week zwanger was en echo kreeg...slecht nieuws gehad dat er geen vruchtje was, terwijl ik wel gewoon zwangerschapsverschijnselen had.)
Ik heb besloten nog 2 weekjes te wachten met vertellen... denk ik...

gelijk op dag vd test wisten mijn ouders en zus het... dag erna mn schoonzus/zwager en schoonvader. na 1e echo (had ik rond 6/7wkn) aan oma's verteld.. hadden gezegd dat ze t alleen aan fam mochten vertellen niet verder.. wat denk je ooms/tantes hebbe t ook weer doorverteld aan eigen kinderen en daar zit dus 1 roddelaar bij die bij ons op dorp werkt endat is helemaal zo'n roddelfabriek denk je daar ist gezegd dus nu weet iedereen t al hebben t nu ook maar op twitter enzo gezet zodat blijkt dat echt gepland is zullen namelijk ook wel roddels ovegaan.. (dochter is namelijk nog maar 7mnd) kheb nu zoiets van jammer dan echo was goed harjte klopte en het kan altijd nog fout gaan.. had zelf willen wachten met vertelle tot de 8wkn maar jah

Ik heb spenen besteld met daarop de achternaam en de uitgerekende datum...deze worden met sinterklaas in de pakjeszak gedaan voor de opa's en oma....

dat wordt dus huilen die dag:)

als ik het haal hoor om mijn mond dicht te houden of als de spenen eerder binnen komen....

ik heb het aan ouders en schoonouders verteld en aan mijn zussen. ook op mijn werk zijn een aantal op de hoogte, omdat ik veel met mijn hoofd bezig ben met deze zwangerschap omdat ik al 2 miskramen heb gehad. verder wil ik het liefst wachten tot 12 week.

Terug
Bovenaan