Wanneer gaan jullie het vertellen aan je ouders en familie en zo?

Ik weet sinds vanochtend dat ik zwanger ben en wij willen het 5 dec vertellen dan zijn wij zo'n 6 weken gerekend vanaf laatste menstruatie.

Wij gaan koffertjes kopen en hier doen we een mutsje en sokjes in en een briefje met:

Lieve Opa en Oma,
Als ik straks groot ben mag ik dan komen logeren?

Hoi,
Wij hebben het onze ouders en zussen afgelopen weekend verteld. Ik was toen vijf weken, wel vroeg maar ik zat nog met zoveel vragen! Ik vond het heel erg fijn om te horen hoe mijn moeder haar zwangerschappen heeft beleefd, is toch een beetje een richtlijn voor mij. Gelukkig had zij eigenlijk geen kwaaltjes, net als ik tot nu toe...
Ik had de ouders een paar babysokjes gegeven, mijn schoonmoeder begreep de hint eerst niet, haha.

Hoi,

Onze beide ouders zijn op de hoogte en onze leiding gevenden zijn op de hoogte. Daarnaast heb ik het aan een aantal collega's verteld, gewoon omdat ik met mijn werk wel tegen bepaalde dingen aan loop, dat kan ik nu delen.

Wanneer wij sinterklaas vieren, heeft onze boef een shirt aan met grote broer. Ik ben benieuwd wie het als eerste ziet, heeft is nml een graafmachine met in de rupsbanden de tekst. Niet heel opvallend, maar wel passend bij ons mannetje, is dol op alles wat rijdt.

Als mijn buikje zo door blijft groeien vertel ik het dan ook de rest van de wereld, vroeger dan de bedoeling is, maar het is met name 's avonds toch echt zichtbaar. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen....

Liefs grotebroer

Hallo,

Eigenlijk hebben wij het meteen verteld aan onze ouders na de test, want heb ik mijn achterhoofd gehouden dat als het mis zou gaan ik het ook zou vertellen. Je kunt dan gewoon net even iets meer delen dan alleen met je partner. Nu ook aan goede vrienden omdat zij het ook zouden weten wanneer er iets niet goed met me zou zijn. De rest wacht nog maar even, wil eerst de echo afwachten voordat echt iedereen het weet, dat is ook niet te bedoeling. Voor het nieuwe jaar mag iedereen het weten. (13-7 uitgerekend)

Terug
Bovenaan