Wanneer gaan jullie het vertellen?

Wij vertellen het niet maar er zijn al meerderen die het hebben geraden. Op zo'n moment ga ik er niet omheen draaien. Ze schrikken wel als ze erachter komen hoe pril het nog is. De meesten denken dat ik mijn 3 maanden er al op heb zitten omdat mijn buik al zo dik is. Mijn ouders weten het al vanaf de test.

Petra (7w4d)

Na 6 weken was ik jarig, dus vonden we dat een leuk moment om het aan vrienden en familie te vertellen. Sinds de echo afgelopen maandag schreeuw ik het van de daken.

Hoi Hoi,

Wij hebben afgelopen woensdag een test gedaan en zijn ongeveer 7weken zwanger, maar bijna iedereen weet het al. Het goede nieuws gaat erg snel en iedereen is even blij. Ik heb al een dochter van 4jaar en bij haar heb ik het toen ook gelijk verteld. Ik kan dat niet voor mij houden hoor, wil het gewoon aan iedereen vertellen. Ben zo blij

Heb het dit keer ook gewoon verteld. Wel heb ik bij mijn vorige zwangerschap een boekje gekocht met kerst  voor mijn schoonmoeder met allemaal mooie gedichten en achterin had ik toen zelf een gedicht geschreven om te vragen of ze bij mijn bevalling wilde zijn.

Liefsxxx

Donderdag hebben we het aan mijn schoonouders verteld. Vrijdag mijn eigen ouders en ik vond het zo spannend!
Ik had een boek gekocht: het Opa en Oma boek. Dit gaf ik kado aan mijn ouders. Mijn moeder pakte het uit... ze keek een paar seconden en toen drong het tot haar door. Ze waren heel erg blij en hadden het helemaal niet verwacht.

Met de rest wacht ik tot 3 juli, dan heb ik mijn eerste echo.

We hebben het onze familie en de meeste vrienden al verteld. Als het mis mocht gaan, vind ik het denk ik toch fijn dat ik het met hun kan bespreken. Op mijn werk wacht ik nog even met het te vertellen tot ik de echo heb gehad.

Terug
Bovenaan