Wanneer gaan jullie je zwangerschap bekend maken????

Hallo,

Wij wilden het graag nog een tijdje geheim houden maar nu ik geopereerd ben hebben we het maar bekend gemaakt. Anders zit je allemaal verhalen te verzinnen en mocht het mis gaan dan komen ze het alnog te weten! Dus vanaf vandaag (7wkn en 5 dgn) komt men erachter. Mijn oma en die van mijn man weten het en die zetten de tamtam in werking! en het staat nu op hyves! Dus als jullie willen mee lezen dan moetje maar ff kijken.

Ester
www.esterale.hyves.nl

Op m'n werk pas met de 12wkn (later kan niet, omdat iedereen zal opmerken dat ik geen nachten meer draai terwijl t hoogseizoen is en er veel op vak zullen zijn)
Mijn fam gaan we vanavond bellen, fam van m'n vriend ziet hij as zondag en dan gaat hij t via ons zoontje kenbaar maken. En de vriendengroep zal komende weken wel op de hoogte komen, de meesten zien we binnenkort wel.
We wilden wachten met bekendmaken tot we 1e co en echo gehad hadden. Die was afgelopen di en helemaal prima (gelukkig). Dus nu mag langzaamaan iedereen t weten.
Groetjes mira

Hoi,

Ik heb vorige week een inwendige termijn echo gehad, omdat ik nog gewoon aan de pil was en dus niet wist vanaf wanneer ik zwanger was. Tijdens de echo bleek ik al 8 weken zwanger te zijn, heb ook het hartje al gezien en gehoord. Dit was voor mij en mijn man een teken dat het gewoon goed was, dus hebben we het 's avonds aan onze ouders en broers/zussen verteld. Zelf heb ik het afgelopen maandag op mijn werk verteld omdat ik heel erg misselijk ben. en dus vaak sta te spugen.

Wij hebben hier een goed gevoel bij, maar je moet het helemaal zelf weten.

Aankomende dinsdag ga ik voor de 1e keer naar de verloskundige.

ik heb het als eerst tegen mijn ouders en schoonouders verteld ohja natuurlijk eerst tegen mijn vriend haha
daarna op mijn forum en voor de rest weet niemand het nog eigenlijk alleen de planner op mijn werk ik werk bij de thuiszorg en heb soms wel zware mensen maar die wil ik niet meer doen omdat we geen tilliften gebruiken

een seconde na de test mijn moeder en schoonouders gebeld
daarna na dagen aan studie genootje
en daarna eigenlijk aan iedereen die ik tegen kom

ik moet het allen mijn bazin nog vertellen maar daar wacht nog een week mee dan krijg ik mijn echo ik ben dan 11 weken

bij de eerste hebben twaalf weken gewacht bij iedereen
en door een zelfgemaakt filmpje over ons wondertje bekend gemaakt
dat was heel leuk!

ik vind het wel jammer dat ik het er zo snel uitgeflapt heb

hallo,
wij hebben het ook vrij snel aan mijn ouders verteld, daarna aan mijn beste vriendinnen, broertje, zusje en schoonzusjes. voordat we naar mijn ouders gingen heb ik de test nog een keer gedaan en die ingepakt.
ik vind het wel fijn dat wij het al verteld hebben, ook inderdaad omdat je de steun van je omgeving nodig hebt mocht het misgaan.
werk en de rest van de familie en vrienden weten het nog niet maar dat kan zomaar komen. in principe wachten we tot na de echo maar je kan ook nog verwachten dat iemand het vraagt en dan zeg ik echt geen nee.
verder vind ik het ook wel leuk om het zo nu en dan weer even aan iemand te vertellen omdat je dan weer even helemaal de kriebels hebt. verder ben ik toch zo nu en dan ook wel onzeker en vind ik de echo zo lang duren,   nog drie weekjes. en zondag al 7 weken zwanger!!
groetjes

Hoi

We weten nog niet wanneer we het vertellen. Ik denk 12 weken, alhoewel een collega het al weet ik was nogal misselijk. En de lerares van mijn zoontje had het ook in de gaten!! ben nogal vergeetachtig momenteel dus heb zo een vermoeden dat het er al meer weten dan ik denk!
Maar aangezien ik er nogal tegenop zie om het aan de baas te vertellen stel ik het nog maar even uit! en het is ook iets om naar uit te zien, vindt ik ook erg leuk je hebt nu samen zo'n pret met afragen wie het al doorheeft en wie niet! ik heb nml in sep 08 een miskraam gehad dus ze zullen het wel verwachten ( behalve mijn baas..)

groetjes

Hallo,

Wij hebben het de eerste week toen we wisten dat we zwanger waren tegen onze ouders verteld en op mijn werk een weekje later, dit omdat ik veel en zwaar  moet tillen en hier nu een beetje mee uit moet kijken.
Verder weet niemand het nog.
Maar het is wel heel moeilijk  om niets te zeggen, vooral omdat we een hele hechte familie hebben en dat ik behoorlijk misselijk ben.
Kan moeilijk volhouden dat ik 4 weken de griep heb. Gelooft niemand.
Ik wil mijn 1e echo afwachten  die ik over 1.5 weekje heb en ben dan 9.5 week zwanger.
Denk dat we het dan toch maar bekend maken aan iedereen.

Groetjes gizzymo
7 weken  en 5 dagen  

Terug
Bovenaan