wanneer gaan jullie met verlof en zijn jullie al aan t aftellen?!

Hey meiden,

Ik ben 26 juli uitgerekend en ga 16 juni met verlof..
Doordat ik nu halve dagen werk ivm het niet slapen tijdens de zwangerschap moet ik 6 weken van te voren met verlof. Eerst vond ik dat echt heel erg, maar hoe dichter we erbij komen hoe minder erg ik het vind. Ik heb nog 3 weken vakantie genomen na mijn verlof en ik april nog een weekje vrij! heerlijk!

Nog 14 weken en  2 dagen werken!

Liefs Debby

Hoi Debby,

Toevallig heb ik gisteren ook zitten rekenen. Ik ben 21 juli uitgerekend en moet ook 6 wkn van tevoren met verlof ivm bekkenklachten. Dat betekent dat ik met deze week erbij nog 12 weken moet werken (van 3 dagen van 3 à 4 uur, langer hou ik niet vol). In mei heb ik nog even vakantie, dan gaan we naar Frankrijk met de ouders van mijn vriend. Eigenlijk zie ik er heel erg tegen op, omdat ik bijna niks kan: niet wandelen, maar een heel klein beetje fietsen, dus Parijs kunnen we afschrijven :-(. Veel boeken mee en hopen op mooi weer!
Ik geloof dat 9 juni mijn verlof in gaat. Dus vanaf die vakantie begin mei is het echt nog maar een paar weken.

Groetjes, Kirsten

Hoi Meiden,

Ik ben uitgerekend op 8juli en ga 26 mei met verlof. Heel bewust 6 weken van te voren. Vanwege mijn werk, fysiek vrij zwaar, maar ook vind ik vier weken veel te kort.
Dus met alle vrije dagen die nog moeten komen, begint het al op te schieten.
Wel lekker.

Gr Froukje

Stiekum ben ik wel aan het aftellen ja, ik ga 6 weken van tevoren met verlof en werk in het onderwijs (dus ga er 2 weken voor de zomervakantie tussen uit, lekker geen vergaderingen enzo) en krijg na mijn verlof de hele zomervakantie nog eens extra erbij, dus geen 10 weken bevallingsverlof maar 17, heerlijk. Daarna blijf ik thuis tot de kerstvakantie en dan hoop ik een andere baan te hebben. Kijk er echt naar uit.

ik zit vanaf oktober vorig jaar in de ziektewet.
moest 3 dec geopereerd worden maar 11 nov kwamen we erachter dat ik in verwachting was.
geen operatie dus. en aangepast werk kunnen ze niet vinden dus zit ik waarschijnlijk de hele zwangerschap thuis.

groetjes sandra

Hallo

Ik ben 12 juli uitgerekend en mijn verlof gaat in op 31 mei.
Ik werk op maandag, dinsdag en woensdag en dat betekent dus dat ik op woensdag 28 mei mijn laatste werkdag heb.
Na mijn verlof mag ik 3 wkn extra opnemen, omdat ik mijn vakantie mis (ik werk ook in het onderwijs)
Na die extra weken is het herfstvakantie en dat betekent dat 20 oktober dan weer mijn 1e werkdag is.
Ik hoop dat ik het vol ga houden tot 28 mei, maar ben net als Kaskes wel aan het aftellen.
In de paasweek werk ik wel, maar zijn er geen kinderen. Dan is het nog 5 wkn en dan is het 2 wkn meivakantie en daarna hoef ik nog maar 3 wkn te werken.

Groetjes,
mama Peet

Ik ben 1 juli uitgerekend en ga 6 weken van te voren met verlof. Na mijn zwangerschapsverlof neem ik nog ouderschapsverlof op en 2 weken vakantie.
Wat inhoudt dat ik 21 mei met verlof ga en dat ik pas 5 januari 2009 pas weer aan het werk ga HEERLIJK!!!!

Terug
Bovenaan