wanneer gaan jullie met verlof en zijn jullie al aan t aftellen?!

Ook ik ga 6 weken van tevoren met verlof.
In mijn geval is dat 3 juni (ben 14 juli uitgerekend)
En ja, ook ik ben al aan het aftellen

Nu nog 9 1/2 week werken, dan 1 week vakantie, dan weer 2 weken werken en dan heerlijk met verlof.

Hoi,

Bij mij is het een wat ander verhaal, ik heb een eigen bedrijfje en wil dus wel proberen tot 4 weken voor de uitgerekende datum, 23 juli is dat, door te werken.
Moet wel even goed kijken of dat gaat, ben vorige keer nl. 7 weken te vroeg bevallen, dus als ik veel harde buiken of zo ga krijgen, dan stop ik wel eerder.

Groetjes,
Angel

Ik ga 6 weken vantevoren met verlof, dat is 9 juni (uitgerekend op 19 juli). Maar er schijnt een grote kans te zijn dat ik al eerder geheel of gedeeltelijk de ziektewet in moet omdat het een tweeling is en het de laatste 2 maanden te zwaar wordt. Kan me er zelf nog niet zoveel bij voorstellen (voel me nog helemaal toppie nu), maar moet de verloskundige maar op haar woord geloven.
groetjes, Rudy

Ik hoop tot de zomervakantie door te werken, en dat ik 2 weken te voor de bevalling, al die dingen van de laatste weken doe ik toch wel mee, dus de baas en ik moeten maar eens even gaan praten!

Janine

Mijn contract wordt niet verlengd dus ik ben per 1 april al met "verlof" Uiteraard wil ik na mijn verlof wel weer aan de slag dus ga ik tijdens mijn verlof braaf solliciteren maar eerst lekker genieten van de rust en dan zien we wel weer verder. Op 24 juli ben ik uitgerekend dus ik hoop op een mooie zomer zodat ik extra veel kan genieten van mijn zoontje en onze kersverse  baby.

Groetjes,

Puk

Ik ben ook al aardig aan het aftellen. Ik ben 1 juli uitgerekend en als ik het redt ga ik 28 mei met verlof. Dat is 4 weken van tevoren. Aangezien ik fysiek best wel zwaar werk doe, hoop ik dat ik het vol kan houden. Maar voorlopig gaat het nog goed. Dus voor nu nog 13 weken werken!!
Groetjes, Miranda

tjemig die tijd gaat alweer snel zeg!

ik ga 'pas' 16 juni met verlof (ben 23 juli uitgerekend) dus dat is iets minder dan 6 weken van tevoren. tenzij het lichamelijk toch niet goed gaat, dan moet ik een halve week eerder...

ben nog niet aan het aftellen, maar nu ik er zo over nadenk.. mm nog 14 weken werken, min 2 weken vakantie... mmmm begint alweer op te schieten zo...

Terug
Bovenaan