Wanneer gaan jullie met zwangerschapsverlof?

Hoi Daan,
Idd we krijgen er 2. Zo blij! Gaat verders heel goed. De nachten beginnen nu wel vervelender te worden. Op mijn zij ligt soms echt niet lekker en dan begint zo'n uk ook nog lekker te trappelen of duwen haha  En bukken!! Een ramp  Dan voel je echt een kind zitten.

En hoe gaat het met jou?

Maar het komt bij iedereen dichterbij!! Gaat best snel vind ik.

Groetjes

Hier gaat alles heel goed, heb zo'n fijne zwangerschap dat ik me niet voor kan stellen dat het over 9 weken al mijn uitgerekende datum is haha
Bukken gaat hier ook wat minder ja! Dus zal nog wel een stuk minder mobiel worden dan ik nu ben, maar goed het gaat idd heel snel! En ik kan ook echt niet wachten tot het zover is nu en de papa al helemaal niet die wordt nu wel ongeduldig hihi
op mijn zij slapen gaat ook minder vooral rechterzij, dan begint ze flink te trappelen haha
Ze is al een beetje ingedaald dus het begin is gemaakt!
Wel leuk hoor 2 kindjes.......alles al geregeld, kamertje klaar?

liefs Daantje

Hi,

Ik ga met 36 weken met verlof. Ben zelfstandig ondernemer, dus ik probeer echt zo laat mogelijk pas af te haken. Voel me tot nu toe erg goed, dus waarschijnlijk lukt het allemaal wel.

Groetjes,
Willemijn.

Hoi hoi

Ik ga 6 weken van te voren met verlof. Mijn laatste werkdag is 17 oktober! Heerlijk nog 2 weekjes (nou 4 dagen eigenlijk ik werk 18 uur verdeeld over 2 dagen in de kinderopvang).
Lekker vooruitzicht hoor!
Ik ben 1 december uitgerekend. Geniet lekker van mijn zwangerschap het is wel een héél druk kindje! Zit af en toe heerlijk tegen mijn ribben aan te schoppen (AU!!) en mijn buik golft de hele dag...Nou was onze eerste ook aardig beweeglijk in mijn buik (maar niet zo druk als deze..) en dat was een super makkelijke rustige baby dus het zegt niks...
Nog 8 weekjes (en 2 dagen)  wachten dan is onze tweede kanjer hopelijk geboren!!
Liefs Jess, mama van Yara en 31wk 5dg zwanger van onze tweede

Ook ik stop 6 weken van te voren. Dat zou ik al doen, maar nu ik half in de ziektewet zit, MOET ik zelfs...

officieel begint 27 oktober mijn verlof, maar aangezien ik donderdag de 23e vrij heb....is dinsdag 21 oktober mijn laatste werkdag. Jeetje zeg, dat gaat nu heel snel. ik kijk er al wel erg naar uit.

Envelopjes schrijven, foto's plakken...gewoon dingen waar ik anders niet echt aan toekom (of me er de tijd niet voor gun)

Hoihoi,

ik werk nu ook halve dagen en zou er dan ook met 6week van te voren uit moeten..Het word bij mij dan ook 15 nov. Ik hoop eerder, ivm vakantiedagen die ik nog had staan..Ik kán niet wachten!!

mijn verlof zou op 3 november beginnen, maar aangezien mijn contract27 oktober verlootp haal ik dat zowieso niet. Vanwege bi zit ik nu al thuis. Nog ruim wegen weken te gaan voor de bevalling. Hier is het aftellen. De andere twee zwangerschappen waren geweldig maar deze is afzien. Helaas, maar ja niks aan te doen.

Mijn verlof gaat in op 24 nov. Heb een zittend beroep dus hopelijk houd ik het vol (= 4 weken van tevoren).

Ik werk 24 uur omdat we al een dochter hebben, dus ik ben al lekker 2 dagen per week vrij. Dat scheelt al een hoop t.o.v. fulltime werken!

Gelukkig gaat alles goed hier!

gr. patty mv Nynke en 30+3 zwanger

Terug
Bovenaan