Wanneer gaat je buik groeien

he dames

maak je geen zorgen.
mijn buik werd pas iets dikker bij 24 wk en toen ging het heel snel.aangezien ik ook iets stevig ben is het een beetje hetzelfde als bij jou.nu ben ik 10 wk zwanger van de tweede en gaat mijn broek al iets strakker zitten.o ja mijn zoontje woog nadat ik zo weinig groeide terwijl hij bij 38 wk is geboren nog 3735 gram dus maak je geen zorgen komt goed

Hoi,

Ook ik ben 16 weken zwanger en wel van de derde. En ook bij mij zie je nog steeds niets. Bij mijn vorige zwangerschappen was dit ook zo. Wees gerust, het komt vanzelf hoor.

Groetjes

Hoi,

Ik ben nu 15 weken en 4 dagen zwanger, van ons eesrste kindje.

Ik loop sinds 2 weken in positie broeken, kon m'n gewone
broeken echt niet meer aan.

Begin nu echt al een buikje te krijgen.

Groetjes Diana

Hallo maikje,

Ja ik denk dat ik een uitzondering ben want ik kon me
broeken met een week of 8 niet meer aan en toen wist
ik nog niet dat ik zwanger was en heb gewoon een maat
groter gehaald en toen ik er achter kwam met bijna 12 wk
toen had ik al zwngerschaps kleding aan en toen groeide
mijn buik echt als kool ik heb toen een poos stil gestaan
en toen met 30 weken begon ik weer te groeien en ik had
me een buik niet normaal mijn eigen sokken kreeg ik niet
meer aan want me buik zat in de weg.En de schoenen
kreeg ik niet meer dicht ook door de buik.En mijn tenen
kon ik niet meer zien.Zoo dik maarja ook niet gek
ik kreeg ook een dochter van 8 pond en ietsjes meer en
52 cm.Bij mij was het duidelijk vanaf het begin dat ik zwanger
was maar dan krijg je te horen als je zo'n buik heb ben je niet
veder of ben je niet zwanger van een tweeling hoe vaak ik dat
niet heb gehoord echt waar.Maar je buikje zal wel snel komen.

Geniet maar fijn van je zwangerschap het is zo voorbij echt waar.

Groetjes Belinda mama van Marissa bijna 9 mnd

Ik ben denk ik ook een van de weinige gelukkigen....
Ik kon met 10 weken ook geen normale broek meer aan. Maar positiekleding zit ook niet goed dus dat was echt even moeilijk doen met broeken enzo...
Nu ik bijna 23 weken zwanger ben kan je er echt niet meer omheen...
Sommige mensen vragen me zelfs of ik wel zeker weet of ik niet een tweeling krijg.
En het is er echt 1!

Liefs Frieda

ik ben zelf ook 16 w zwanger maar ik kon al op tijd weinig van men broeken aan
ik heb nu ook een flink buikje en mensen kunnen het ook zien dat ik zwanger ben
ik heb nu nog 1 broek die ik aan kan maar dat is een hele lage heupbroek dus die heeft niet veel met men buik uit te staan

groetjes aggie

Hoi meiden,

Ik ben pas 6 weken en kan mijn strakke spijkerbroeken al niet meer aan. Het is mijn tweede en ik ben erg slank misschien dat het daarom is. Wel vervelend want je gaat nu ook weer niet in positie broeken lopen met 6 weken!!!!! Het lijkt net of ik veel te veel gegeten heb, ha ha ha. Laat het dan maar groeien!! Gelukkig is het hier (woon in Texas) al weer lekker weer en kan ik al bijna zomerkleding aan. Lekker tricot rokjes e.d.

Nou, iedereen veel succes met jullie buikje!

Doeiiii, groetjes Fenna.

Ik zit denk ik in de zevende of achtste week en heb ook al moeite met m'n strakke spijkerbroeken, hoewel het pas mijn eerste is.
Ik kan m'n buik ook niet meer inhouden want er blijft een 'bolling' zitten.

Heb overigens ook last van m'n maag/darmen/stofwissling, want ik kan niet eten wat ik normaal altijd eet: veel rauwe vis, veel schaal en schelpdieren. Voor lunch eet ik gewoonlijk roggebrood met kipfilet, of pindakaas, maar ik kan het echt niet meer naar binnen krijgen. Het staat me gewoon tegen.
Aardbeien zijn in eens helemaal 'in'... Ook kan ik niet meer gewoon drie keer per dag eten, want ik ben of misselijk of duizelig.
Moet echt wennen aan een nieuw voedingspatroon, hebben jullie daar ook last van?
(Misschien dat daarom ook m'n buik wat dikker is)

Terug
Bovenaan