Wanneer gaat jullie verlof in?

Hallo,

ik moet nu nog 4 daagjes werken (verdeeld over 1,5 week). Ik stop   6 weken van te voren. Werk in de zorg dus had al zoiets van; zou wel erg fijn zijn. Ik werk sinds eind juni halve dagen en dan ben je ook verplicht om 6 weken van te voren te stoppen bij ons. Maar vind het niks erg; heb er super veel zin in!

Gr Theolien

Bij mij is de verlofdatum een beetje vaag eigenlijk. Ik heb een eigen bedrijfje (kapster, visagiste, grimeuse) en voor de uitkering start mijn verlof op 1 of 8 sept. Maar in werkelijkheid heb ik zelfs tot 19 sept nog  af en toe  klantjes (onder voorbehoud, dat wel) in de agenda staan en zelfs nog eentje op 24 sept. Ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden. Een voordeel van voor je zelf werken, de dagen tussen kerst en oud en nieuw zijn voor mij toch altijd rustige dagen, dus ik ben tot 4 jan vrij. Hooguit als ik me goed voel dan neem ik mijn vaste klantjes de 3 dagen voor kerst weer over van mijn collega, die heeft het dan ook druk zat. Maar, als het niet lekker gaat dan hoeft het niet. Dan heb ik in dec alleen telefoontjes om afspraken te maken.

Groetjes Natalie
(32w5d)

@ Judith

Ja, bij ons in ieder geval wel. Voor trouwen krijg je altijd 3 dagen, dat is wettelijk verplicht. Bij ons bedrijf wordt geregistreerd partnerschap (eigenlijk zelfs langdurige relatie) zoveel mogelijk gelijkgesteld met het huwelijk. Denk dan aan bijzonder verlof in geval van huwelijken van familie, en overlijden.
Als je het zeker wilt weten, kun je op www.postbus51.nl kijken, daar staat dat allemaal uitgelegd.

gr. Petra
(die vandaag voor het laatst heeft gewerkt, en ik kan zeggen, 40 uur in de week is best pittig zo aan t eind)

Hoi,

Ik sta voor de klas en het nieuwe schooljaar begint pas 1 september. Dan moet ik nog maar 4 weken werken en gaat mijn verlof dus in 4 weken voor de uitgerekende datum. Wel lekker luxe 6 weken zomervakantie, 4 weken werken (totaal 12 dagen) en dan tot half januari verlof hebben. Al moet ik wel zeggen dat ik de zwangerschap sinds 1 week zwaar vind worden, ik heb het snel benauwd en lang staan of zitten is ook niet mijn hobby. Maar we zien wel!

Groeten, Cindy

Hoi hoi,

Ik heb deze week nog vakantie en vanaf maandag hoef ik nog maar 2 weken te werken, ik zit dan 4 weken voor de uitgerekende datum als mijn verlof in gaat. Ik vind het erg lekker om na de bevalling die 2 weekjes éxtra' te hebben, want voor de bevalling zit je toch alleen maar een beetje 'te wachten'....
Maar ja, het belangrijkste is natuurlijk dat je jezelf niet voorbij loopt in die laatste periode. Mijn werk is lichaamlijk niet zwaar zoals  bij veel andere beroepen, dat is mijn voordeel.

Succes allemaal met de laatste periode werken en dan... heerlijk genieten van ons welverdiende verlof!

Groetjes, Michele (33+3 van de 3e)

Hallo dames,

Mijn verlof is zojuist  begonnen. Wat een heerlijk gevoel zeg. Lekker tutten met mijn dochtertje en uitrusten wanneer ik dat wil. Eigenlijk had ik door willen werken tot 4 weken voor mijn bevalling maar dit mocht niet ivm mijn bekkeninstabiliteit. Maar nu dat het zover is vind ik het eigenlijk ook wel heerlijk.

Nou dames, hopelijk begint het ook binnenkort voor jullie "het genieten"

Groetjes Margret

Ik heb nog 3 avonddiensten ingepland voor de eerste week van september. Daarna stop ik ermee, dus tot 6 weken van te voren.
Ik werk als oproepkracht in de verzorging en kan dus zelf indelen.
Het werken gaat me nog goed af, ik heb gelukkig niet zo'n hele dikke buik.

Terug
Bovenaan