Wanneer gaat ze nou eens lopen...17 maanden!

Hallo allemaal

Ik kom even hier mijn frustratie uiten.

Feline is nu ruim 17 maanden en loopt nog niet. Ze word nu zo zwaar om te tillen, ik zit er echt op te wachten. Eerst maakte ik me niet zo druk erom, maar nu gaat iedereen vragen: loopt ze nog niet???En daar word ik dus wel wat onzeker van. Zelf was ik 20 maanden, dus dan heeft ze nog even. Maar mijn zoon was 15 maanden.

Ze kan wel los gaan staan, loopt rond de tafel e.d. Maar echt niet meer dan 1 mini pasje los hoor...

Zijn er nog steeds meer sloompies op het forum???Of is Feline nu de enige van haar leefdtijd die niet loopt??

Groetjes Kirsten

hee hoi!

hier nog zo 1 hoor! al is Alice nog maar 15 maanden maar ze kruipt nog maar net een maandje dus........ ze loopt nu wel rond de tafel en zo.
haar papa liep pas bij 23 maanden dus we zullen wel zien...
Begin me ook al wel wat te ergeren aan al die mensen die vragen of ze nu nog niet loopt, komt ook omdat hier in de buurt een jochie woont dat precies even oud is en die liep al met 9 maanden
maarre... het komt vanzelf hoor!

Groetjes

Hallo,

Jennifer is vandaag ook 17 maanden en loopt ook nog niet los.
Wel rond de tafel en soms een stapje of 2 los, maar dan gaat ze gauw weer zitten. Ze vind lopen ook gewoon helemaal niet leuk en kruipen gaat veel sneller toch?

Ach aan de andere kant praat ze wel al goed, ze zegt nu zelfs al 2 woorden achter elkaar, zoals 'hallo mama'

We wachten het maar af, al mag ze van mij ook wel gaan opschieten nu hoor!
Gelukkig is ze nog niet zo groot/zwaar dus dat scheelt

Groetjes Angelina

hier ook nog 1tje die niet losloopt, maar om de tafel en overal aan langs, ook aan de hand en achter zijn babywalker maar niet los....
bram is  nu een dikke  16 maand

liefs ilona

Hahaha ik dacht dat mijn zoontje de enige was.. HIJ LOOP OOK NOG STEEDS NIET!!!
Ik ben al die vragen ook zat.. o loopt hij nog niet.. en waarom niet.. oefen je niet met hem blablabla... Wordt er sch*tziek van...

Hoi Kirsten,

Sven is nu net 16 mnd en loopt ook nog niet los. Waarom niet? meneertje is te onzeker. Hij kan het wel maar durft gewoon nog niet. Sven krijgt ook fysio daarvoor; ook omdat hij een lage spierspanning heeft. Zo kruipt hij ook pas echt sinds een week of 3. Daarvoor tijgerde hij.

Mensen kijken ons ook wel eens raar aan. Zeker omdat Sven groot is voor zijn leeftijd en een wijs koppie heeft. Ach, ik laat ze gewoon denken. De prestatiedrang is Nederland is gewoon zo groot, daar doe ik met mijn kind niet aan mee hoor. Hij moet nog zoveel in zijn leventje.... En ja, ook Sven is een goede prater. Hij kent al heel veel woordjes en daar ligt gewoon zijn interesse.

Ik laat Sven nu ook meer aan mijn hand meelopen. Dan hoef ik hem niet te tillen. Het gaat wel wat langzamer maar ja....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

hier ook nog een! Ons meisje kletst de oren van je hoofd en kan denk 20 dierengeluiden nadoen, maar lopen nee.. Ach alles op z'n tijd hoor! Straks gaat ze stappen en moet je er elke keer achteraan haha.
Ze is wel zwaar aan het worden, daarom laat ik er zelf de trap op lopen (dat kan ze wel) en aan de hand. Vind het prima hoor, het kan ook niet allemaal tegelijk in dat hoofdje!
En tegen de mensen die zeggen dat ze nog niet kan lopen, en dat die van hun al met 9 mnd liep, zeg ik: kan die van jou een olifant nadoen... nou die van mij wel! haha

Eline loopt ook nog niet hoor!! Die is nu 15 maanden. Maar ik kan me je frustratie wel voorstellen. Ik vind het ook niet zo leuk als mensen zeggen: Oh, loopt ze nog niet. Dat is ook het eerste wat ze vragen als je verteld dat je een dochter van 15 maanden hebt. Loopt ze al??? Blijkbaar kan je daaraan afmeten of een kind intelligent is of niet??? Of hoe zien andere mensen dat?

Ik oefen me suf met Eline, maar uiteindelijk gaat ze lopen als ze er zelf aan toe is. Ze loopt wel rond de tafel, maar dat is het dan ook.

Ach en die verhalen van huppeldepup liep al met 10 maanden. Nou, Eline is niet huppeldepup, is gewoon lekker Eline en doet het op haar eigen tempo.

Maar moeilijk blijft het wel.

Terug
Bovenaan