Wanneer gaat ze nou eens lopen...17 maanden!

Maak je geen zorgen. Ieder kindje is anders. Mss leert zij wel snel praten. Ze kunnen het niet allemaal tegelijk he! Ik was ook 20 maanden toen ik eens ging lopen. Heb je een loopwagentje in huis? Hebben ze veel aan om het te leren. Mette deed haar eerste stapjes achter de wheelybug. (zo'n lieveheersbeest)

gr.Ing

Komt vanzelf wel...en dit kun je volgens mij echt niet aanleren. Alles op z'n tijd en ze heeft nog gelijk ook. Lekker belangrijk. Ze komt toch wel waar ze wil komen toch?
Je zal zien: ineens loopt ze! En wat maakt leeftijd uit..ze kan d'r leven lang nog lopen.

Hier vlotte lopers...maar late praters...ze hebben maar energie voor 1 ding.

Liefs van Anouk

volgens mij gaat het hier niet meer lang duren... hij stond vandaag bij de poef en draaide zich om en zette een stap richting de tafel.. een halve stap dan... maar toch... hihihi

Zo hebben mensen altijd wat te zeuren ; Mike loopt al vanaf 13 mnd maar praat bijna niet , wel hele verhalen maar je verstaat niks ervan en zeggen mensen weer; Praat hij nog niet??? Alles op z'n tijd denk ik dan, die van mij is heeeeel erg ondernemend en al zijn aandacht gaat daar in zitten.....!

Meid, laat je hoofd niet op hol brengen hé! Het is al eerder gezegd, maar het kan zijn dat de energie ergens anders in zit. Mike liep met 14 mnd maar was heel laat met praten dus..... Ik heb even gegoogled misschien heb je iets aan deze site
http://www.ouders.nl/mdiv2008-lopen.htm

Liefs
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16.5mnd)

Maak je niet druk hoor! Feline liep met 17 maanden en daarvoor al wel aan een karretje. Maar ze vond het gewoon eng, dat merkte je gewoon.
En als mensen van die opmerkingen maken: probeer het naast je neer te leggen. Het is niet leuk, maar ja sommige mensen hebben geen tact.

groetjes Maris

Hallo

Iedereen bedankt voor de reacties. Het is waar, ze zijn allemaal snel in iets. En Feline is dat niet met lopen, maar begrijpt wel veel.

Moet wel zeggen dat ze iedere dag meer stapjes gaat zetten aan de poppenwagen, loopauto e.d. Wie weet rond de kerst?

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan