wanneer geboortekaartjes uitzoeken?

wanneer kun je het beste de geboortekaartjes uit gaan zoeken? ik ben nu 23,5 weken zwanger. ik weet niet meer wanneer ik dat bij mijn eerste deed, ben nogal vergeetachtig deze zwangerschap hahaha
 
als je wilt kan je je nu natuurlijk al orienteren... niemand die je tegenhoudt :)

Zelf ben ik aankomende donderdag 36 weken en we hebben alleen nog maar een vaag idee.
Al zijn we er al wel uit dat het een foto wordt wederom haha. Nou dat is al heel wat toch? Moeten er toch maar wat meer vaart achter zetten.
 
Ik heb al veel georiënteerd, zonet zaten we samen te kijken. Vriendje had wat kritiek.....zo hoe snel kunnen de tranen komen....stomme hormonen.
Wel weer uit gepraat gelukkig!
Ben nu 33 weken.
 
In de 34ste week hebben wij een eerste concept ontvangen van de DTP-er van de drukkerij. Zij doen dit tussendoor, en ik verwachte eerder te bevallen wegens medische reden (lijkt nu mee te vallen). Zo hebben we beide de tijd om het perfect te maken!

Als ik een "gewoon" kaartje moest uitzoeken, zal ik nu toch ook wel de kriebels krijgen...

Succes en veel plezier!
 
Ik krijg 1dezer dagen telefoon om de proefdruk op te halen, heb het kaartje net als de eerdere keren zelf getekend, had het met 10wk al klaar, vorige week waren we uit de tekst ed en toen heb ik hem weggebracht!!
Ik zou gewoon al langsgaan, je kunt dan de boeken meenemen en rustig kijken, kan maar klaar zijn!
Ik zit nu op bijna 33wk en met de proefdruk krijg ik ook weer de envloppen mee, dus dan kan ik die alvast schrijven!
Groetjes MJ
 
Ik heb gister toevallig een kaartje uitgezocht via internet ben nu 31,3wk zwanger, krijg hem over 2 dagen binnen om hem in het echt te kunnen zien! Als ik het dan ook nog een heel leuk kaartje vind ga ik over de tekst nadenken!
En dan moet ik de tekst en lettertype even doorgeven en krijg ik een voorbeeld kaartje doorgemaild.

Als ik 36 wk zwanger ben wil ik graag de enveloppen hebben zodat ik ze rustig kan gaan schrijven!

Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan