wanneer geboortekaartjes uitzoeken?

hallo

ik ben 21 weken zwanger en we hebben gister de geboorte kaartjes uitgezocht, ik wil a;tijd alles goed optijd hebben geregeld....hahaha
maakt toch niet zoveel uit wanneer je ermee begint toch?
groetjes nicole
 
als je wil kun je dat nu al doen hoor.
ik had best wat tijd nodig om een keuze te maken.
pas bij het 9de boek had ik wat gevonden.

en ja, je kan al je enveloppen schrijven en postzegels plakken als ze binnen zijn. heel makkelijk
 
Wij zijn er al vrij vroeg mee begonnen rond de 15 weken.
Maar wij maken het kaartje helemaal zelf zonder tussen komst van een drukker.
Dus toen zijn we gaan orienteren van welke vorm willen we het kaartje/welke grote/welke kleur/willen we een plaatje/foto strikje enz op de voorkant. Wel nog niet de naam voorop enz.
Nu staat het kaartje op de computer en ga ik hem vanavond uitprinten en werken aan de details kijken hoe de verhoudingen zijn of het lettertype net zo mooi en stoer is als op het scherm.
Ben nu 30 weken zwanger dus hoop het deze week definitief te hebben.
Dan hoeven we ze na de geboorte alleen maar uit te printen.
Envoloppen schrijf ik idd van de week.

gr louise
 
enveloppen.... heb met nu 3x eerder voorgenomen ze voooooor de geboorte te schrijven, het is met 3x niet gelukt *oeps*.

Hier trouwens ook geen kaartje uit de boeken. Wij regelen zelf de kaart en de voorkant, wel laten we de tekst door de drukker erin drukken.
Gelukkig zijn we daar eerder geweest, bij de 3e wisten ze al precies wat de bedoeling was :)

We hebben inmiddels wel de kleur van de kaart tot 2 terug gebracht... dat scheelt alweer heel wat.
 
Ik ben nu 30 weken en er nog helemaal niet mee bezig..
myn vriend wil ze zelf ontwerpen, hij is err even mee bezig geweest maar laat nu ook op zich wachten. ik mag me er niet mee bemoeien en ik mag ook niet zien .. ik geef het nog een paar weekjes want vind wel lief dat ie zelf ook s wat onderneemt (hij kan nogal laks zijn) en dan geef ik m een schop onder ze kont. maar ik zit er niet over in.
 
Terug
Bovenaan