Wanneer geniet jij?

Het is verleidelijk om (ook hier) veel te schrijven over alle pijntjes, irritaties enz. En sommigen krijgen het ook zwaar voor hun kiezen als ik dat zo lees.

Maar... Een topic vol genietmomenten is ook waardevol. Want je vergeet er zo snel bij stil te staan hoe bijzonder deze tijd is.

Als 's morgens mijn wekker gaat (7.15 uur), dus lig ik nog een paar minuten in bed de dag 'voor te denken'. Er zijn gedachten van 'ah ik ben nog moe' en 'ohjee vandaag die belangrijke afspraak op mijn werk'. Maar dan komt ineens het moment dat ik denk 'Ohjaaaa, ik ben in verwachting, ik heb een kindje in mijn buik'. Elke ochtend is dat weer heerlijk om me te realiseren. Mijn buik te aaien en domweg gelukkig te zijn.

Hebben jullie ook zulke geluksmomentjes? Ik ben benieuwd. Heb er zelf ook nog meer, maar zal niet direct alles hier neergooien.

Jaaaa leuk is dat he!!! Kan er ook 100 op noemen.
Vooral als je even chagrijnig bent idd, of verdrietig om een bepaalde reden, dan voel ik weer een schopje en ben zo gelukkig dat ik moeder wordt, dat dit speciale wezentje door ons gemaakt is en ik altijd met hem verbonden zal zijn!
Én dat terwijl ik twee jaar geleden echt niet aan kinderen moest denken haha. Maar oh wat heerlijk.

Wat voor mij op dit moment een geniet momentje is..is dat als ik snachts wakker word..dat de meiden in mijn buik me dan ook even aan alle kanten laten weten dat zij met mij wakker zijn...

Dan praat ik ook tegen ze..zo meiden ...mama wil gaan slapen dus gaan jullie dat ook maar doen!!

En als ik de echo's krijg en die meiden bij elkaar zie liggen...zo dicht tegen elkaar aan...de een haar voet tegen de ander bijvoorbeeld...dan kan ik genieten van het bijzondere moment dat ze al echt zooo samen zijn...

Als ik op de fiets zit en ik zie iemand voorbijkomen met een peuterjongetje voorop die zo vrolijk zit te praten. Dat ik me dan kan voorstellen dat ik volgende zomer ook zo fiets. En eventjes mijn neus in zijn haartjes kan stoppen.

Heel herkenbaar allemaal! het lijkt ook wel of niemand je wat kan maken nu..want er is zo iets moois aan de hand met je...

Ik geniet als ik een vervelende dag heb op mijn werk en mijn kleintje begint te woelen en feesten in mijn buik. Dan denk ik, ach wat, dit is allemaal niet belangrijk mijn kindje in mijn buik, dat is zo'n wonder daar kan niks tegenop!

Ook geniet ik als ik mijn zoontje zie rondlopen en bedenk hoe het zal zijn als hij grote broer is, zo bijzonder!

Ik geniet van alle schopjes, en elke x als ik de computer opstart en mijn kindje in 4D op de achtergond zie, en als ik in bed lig en nu al haar muziekknuffel laat luisteren zodat ze straks er ook rustig van word en op dit moment duwd ze ook tegen mijn buik! Zo lief, ik ben helemaal verliefd op de kleine ook al heb ik haar nog nooit mogen vasthouden, maar wel mogen dragen natuurlijk :)
En ik word weer vrolijk wanneer ik op mijn werk loop en mijn voeten zo`n pijn doen en mijn rug en haar dan voel schoppen dat ik dnek ach straks weer op de bank, alles voor mijn kleine meisje. en als ik met mijn vriend fantaseer over hoe ons leven er straks gaat uitzien en wat voor leuke dingen we met haar gaan doen en wat ik ga doen tijdens mijn verlof en de weken die ik eraan heb geplakt aan vakantie en alle spulletjes die ik nu al voor haar koop en haar er al in zie of mee zie spelen etc etc etc.
Ik raak er neit over uitgepraat! Zo veel zin heb ik erin en zoveel geniet ik er ook van!!!
*zwijmel* *zwijmel*

Terug
Bovenaan