Wanneer geniet jij?

hier ook zooooooveel geniet momentjes.
maar vooral om te zien en horen dat vriendlief alles voor mij doet en zo mooi kan praten over ons meisje hoe het zal zijn....zwijmel...
juist hier geniet ik nu zo van omdat ik dat bij mijn 1e zwangerschap absoluut niet had.
maar ook om te zien dat mijn zoontje van nu bijna 3 al zo groot is en zooo lief tegen mij en zijn zusje wat hij wel tig keer op en dag zegt....isse mijn zusje he mama hihi.

en dan natuurlijk die kleine drukke meid in me buik.
gewoon een wonder dat dit meisje in me buik mag groeien en daar ben ik me heeeel bewust van....

zoveel om op te noemen maar zie dat jullie ook allemaal goed en fijn genieten....gezien de verhalen

Als ik met iemand in gesprek ben en de baby gaat ineens wild bewegen, vind ik degene waarmee ik praat ook ineens een stuk leuker. Alsof m'n jongetje zegt 'wat is die stem leuk he'.

heey meid

ik geniet wanneer ik ons ukkie zie op de echo en weet dat goed gaat met ons kleintje en van de momenten wanneer het schopt of beweegt in me buik dat stelt me gerust voor de rest kan ik nog niet echt genieten heb een depressie en ben daar druk mee aan het werk en hoop dat alles goed komt met ons ukkie morgen krijg ik weer een echo en hoop ik een mooi klein ukkie te zien bewegen en te horen ik ben wel trots op de baby kamer die is mooi geworden en zie inmiddels ook in dat ik over 13 weken en 4 dagen ongeveer ga bevallen en dat ie idee doet me ook wel goed maar goed dat zijn mijn geniet momenten groetjes tamjoh

Wanneer ik geniet...
wanneer mijn dochter mijn buik begint te kussen en te aaien... zo'n lekker gevoel.
Evenals de kleine meid begint te schoppen, wanneer ik slapen wil. Het gaat wel van mijn slaapuurtjes af, maar het gevoel!
Eigenlijk geniet ik de hele dag, ondanks alle tegenslagen en kwaaltjes, ik blijf wel positief!

Ik geniet nu mijn babybuik zo zichtbaar is. Eerst was ik gewoon dik ... Nu is echt te zien dat ik zwanger ben! En ik geniet als mijn mannetje voor het slapen gaan mijn buik aan het knuffelen is en tegen zijn zoon aan het praten en zingen is. Hij begint iedere keer met "Papa kannie wachten tot ik je kan vasthouden en knuffelen en kussen". Dan lig ik iedere avond met tranen in mn ogen te genieten!

En natuurlijk iedere keer als ik hem voel schoppen of bewegen. Dan houd ik mijn handen op mijn buik en voel ik me zo intens gelukkig met dat kleine wondertje in mijn buik!

Jaa! Klinkt allemaal herkenbaar! Als ik in een saaie vergadering zit en hij ineens gaat schoppen haha, dan ben ik blij! Of als ik denk aan stress op het werk en dan... maar over 7 weken heb ik al verlof haha! Dan laat ik lekker alles achter me :)

Gisteren kwam de kinderwagen. Ik genoot ervan dat mijn vriend hem direct enthousiast in elkaar ging zetten. Dat er van alles bij zat wat ik niet had verwacht. Dat ik mezelf er al achter zag lopen in het park op een warme oktoberdag. En dat we van de doos een huisje voor de poezen hebben gemaakt en ze er direct in gingen.

Als ik een drukke dag heb gehad en de kleine mij waarschuw dat ik moet ontspannen.
Schoppen en duwen om aandacht en ik geniet van dat moment dat ze dan aangeeft dat zei ook nog in mijn buik rondzwemt.
Ook kan ik niet wachten op het moment dat ze nu in het nog leeg gevulde wiegje ligt en ik om het hoekje kijkt hoe gelukkig ze ligt te slapen.

lisa

Terug
Bovenaan