wanneer hebben jullie de baby voor het eens gevoeld?

ik voelde mijn kids met 14 weken al! het begon met plopjes alsof er belletjes knappen in je buik en eind van de week waren het al hele schopjes..mijn man kon het voelen met 15,5e week... maar het verschilt bij iedereen!
 
Volgens mij ergens rond de 22 of 23 weken, ik had een voorliggende placenta die het dus bemoeilijkte. Maar ja ook zo'n zeepbel gevoel, en bij mij reageerde ze erg op de warme douche straal, dus liggen in bad en de straal over mn buik bewegen, en zag dan mn buik bewegen van haar schopjes, terwijl ik die dus nog niet voelde.
 
Volgens mij ergens rond de 22 of 23 weken, ik had een voorliggende placenta die het dus bemoeilijkte. Maar ja ook zo'n zeepbel gevoel, en bij mij reageerde ze erg op de warme douche straal, dus liggen in bad en de straal over mn buik bewegen, en zag dan mn buik bewegen van haar schopjes, terwijl ik die dus nog niet voelde.
 
Hoi,

Ik voelde mijn dochter voor het eerst bij
17 wk. Ik zat op de bank en het was net
of er ineens iemand een klein saltootje maakte
in mijn buik.
Mijn tweede kindje (Kan elk moment geboren
worden, ben nu 40 wk + 1dg) voelde ik bij
18 wk voor het eerst. Toen was het net
of er kleine bubbeltjes plopte in mijn buik.

Veel plezier met dat heerlijk gevoel straks!

Liefs Geluksvogeltje
 
hi ik merkte pas dat het mijn zoontje was ik ik voelde in de 20ste week, daarvoor voelde ik wel steeds wat maar wist het niet zeker..... dat waren bij mij ook een soort belenblaasbellen die tegen de wand van mijn buik uit elkaar gingen, heel klein dus, en als ik dacht he voelde ik wat en ging wachten dan kwam er weer niets.... dus pas met 20 weken bewust
 
ik bij 19 weken, indd zoals een bel wat knapt, en soms voelt het alsof er balletje rolt in me buik!! Toen wist ik gelijk dat het de baby was, vooral omdat het gebeurt wanneer ik zelf rust heb vaak savonds laat!
 
Terug
Bovenaan