Wanneer het kindje duidelijk voelen?

Hoi,

Hopelijk kunnen jullie mij wat geruststellen.. Wanneer voelde jullie je kindje echt duidelijk bewegen? Ik ben nu 19+3 weken zwanger van ons eerst kindje. Heb haar volgens mij 2 weken geleden voor het eerst gevoeld maar sindsdien niet meer.. Ik merk dat ik me erg zorgen maak. Heb volgende week de 20 weken echo dus vindt het een beetje gek/onzin om de verloskundige hiervoor te bellen.

Ik hoor het heeeel graag van jullie!

Hoi!
ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik ben pas 11 weken zwanger. Maar het is noooit gek om de vk te bellen als jij je zorgen maakt. Dus ik zou het echt gewoon doen! 

Ik ben nu bijna 19 week en voel de kleine uk vanaf 4 dagen geleden ongeveer maar ook de ene dag meer als de andere. 
Blijft toch altijd spannend

Hey ik.had ook ik was 19 weken zwanger toen was het een stilte van ongeveer 2 weken het schijnt normaal te zijn. Want als je kleine naar je rug trapt voel je dat niet. Vanaf 26 weken volgens mij moet je het wel elke dag voelen en bellen voelen en moet je wel bellen naar je vk maar bij twijfel gewoon bellen! Beter 10 x voor niks dan 1 x te laat

Hey ik.had ook ik was 19 weken zwanger toen was het een stilte van ongeveer 2 weken het schijnt normaal te zijn. Want als je kleine naar je rug trapt voel je dat niet. Vanaf 26 weken volgens mij moet je het wel elke dag voelen en bellen voelen en moet je wel bellen naar je vk maar bij twijfel gewoon bellen! Beter 10 x voor niks dan 1 x te laat

Hoi, vanaf 17 weken voelde ik vaak "kriebels" in mijn buik. Met 21 weken voelde ik een hele duidelijke draai tegen de buitenkant van mijn buik aan en sinds week 23/24 voel ik de baby iedere dag schoppen en is het ook zichtbaar aan de buitenkant van de buik te zien. Mijn placenta ligt aan de voorkant en werkt als een soort "kussentje" waar de baby in trapt, waardoor ik het pas later ben gaan voelen. Als je weet hoe je placenta ligt, kan dat eventueel ook gerust stellen om de baby pas later te kunnen voelen.

Terug
Bovenaan