Wanneer (hoe en met.wie) heb jij je nieuws gedeeld?

Met onze 3e had ik met een week of 8 een bloeding waardoor we naar de gynaecoloog moesten voor een echo. Omdat nog niemand het wist, moest de 2e maar mee. Die was toen 2,5 ongeveer.
Later mocht hij het vertellen.
Hij vertelde iedereen dat de dokter een baby in mama haar buik had gestopt
Het is toch echt van zijn vader haha
 
Wij hebben met kerst een gedicht aan mijn ouders gegeven. Onder begeleiding van de als cadeau ingepakte flessen alcohol, die ik niet meer ging drinken.

Officieel te vroeg, maar gelukkig is alles goed gegaan.
 
Ik kwam op woensdag 6 dec erachter dat ik zwanger was 2weken na de ovulatie. Ik heb het toen ook meteen aan mijn vriend vertelt door hem de testen te laten zien.. hij was ook erg blij.

Ik heb toen de huisarts gebeld en vertelt dat ik een positieve test had en dat ik mijn urine bij hun ook even wilde laten testen. Ik ben donderdag ochtend heb ik mijn urine afgegeven.. ik was wel heel zenuwachtig want ik ging na de huisarts koffie drinken bij mam en die mocht nog niks weten.. ik heb gelukkig mijn mond kunnen houden. Paar uur later kreeg ik telefoon met het positieve nieuws.

We hebben mijn ouders die vrijdag uitgenodigd om te komen eten bij ons en toen hebben we het te vertelt. Ik had een doos met een paar baby spulletjes erin en de 2 testen. Mam had het niet meteen door maar pap werd meteen emotioneel.
Ze zijn heel blij voor ons en kunnen niet wachten tot hun kleindochter in aug geboren word. De reden dat wij het zo snel hebben vertelt is omdat mijn schoonmoeder ziek was.. en we niet wisten hoelang zij er nog zou zijn.. zaterdag hebben wij het haar ook vertelt..
ook met dezelfde doos en zo hebben wij het ook schoonzus en de schoonbroers vertelt. Mijn ooms en tantes en nichtjes hebben wij het iets later vertelt met kerst. We wilde wel eerder afspreken maar hun hadden steeds geen tijd.. oma wist het wel al die werd ook emotioneel
 
Ik kwam op woensdag 6 dec erachter dat ik zwanger was 2weken na de ovulatie. Ik heb het toen ook meteen aan mijn vriend vertelt door hem de testen te laten zien.. hij was ook erg blij.

Ik heb toen de huisarts gebeld en vertelt dat ik een positieve test had en dat ik mijn urine bij hun ook even wilde laten testen. Ik ben donderdag ochtend heb ik mijn urine afgegeven.. ik was wel heel zenuwachtig want ik ging na de huisarts koffie drinken bij mam en die mocht nog niks weten.. ik heb gelukkig mijn mond kunnen houden. Paar uur later kreeg ik telefoon met het positieve nieuws.

We hebben mijn ouders die vrijdag uitgenodigd om te komen eten bij ons en toen hebben we het te vertelt. Ik had een doos met een paar baby spulletjes erin en de 2 testen. Mam had het niet meteen door maar pap werd meteen emotioneel.
Ze zijn heel blij voor ons en kunnen niet wachten tot hun kleindochter in aug geboren word. De reden dat wij het zo snel hebben vertelt is omdat mijn schoonmoeder ziek was.. en we niet wisten hoelang zij er nog zou zijn.. zaterdag hebben wij het haar ook vertelt..
ook met dezelfde doos en zo hebben wij het ook schoonzus en de schoonbroers vertelt. Mijn ooms en tantes en nichtjes hebben wij het iets later vertelt met kerst. We wilde wel eerder afspreken maar hun hadden steeds geen tijd.. oma wist het wel al die werd ook emotioneel
Helaas heel herkenbaar om het vroeg te vertellen om die reden. Mijn moeder had een hersentumor toen ik zwanger raakte. Daarom hebben wij het toen ook heel vroeg verteld.
Uiteindelijk heeft mijn moeder de geboorte van haar zo gewenste kleinkind mogen meemaken. 8 weken later overleed ze…
Als ik je een tip mag geven, betrek haar veel in je zwangerschap… Weet nog zo goed hoe ze uitkeek naar de 20 weken echo…
 
Gelukkig heeft ze je hele zwangerschap nog kunnen meemaken + geboorte en de kleine nog in de armen heeft kunnen sluiten Dat heeft mijn schoonmoeder helaas niet. Ze is rond de kerst overleden helaas. Als ze er nog was geweest hadden we haar vaker proberen mee te nemen naar de echos of vaker een uitdraai te geven van de echo.
 
Terug
Bovenaan