Wanneer in bad?

Wij doen Isabel sávonds in bad, zo rond half 7
dan pyama aan, flesje en naar bed.

In het weekend doen we het ook wel eens wat laat in de ochtend
Net hoe het uitkomt eigenljk

Maar ik vind t wel prettig als ze lekker schoon naar bed gaat!

sóchtends in bad vind ik een beetje zonde van het werk hihi...binnen notime weer kwijl, fruit, hapjes en of weet ik wat wat aan haar kleeft

Hey

Wij doen Emma ook 's avonds in bad of mee onder de douche.
Alleen zondags weleens 's ochtends.

Zij gaat altijd met een van ons in bad/onder de douche, echt gezellig!

Groetjes marieke m v Emma 3-6

Hoi,

Hidde reageerde vanaf het begin erg loom en moe na het badderen of douchen. We hebben het op aanraden van de kraamhulp toen gelijk naar de avond verschoven en dat is eigenlijk altijd zo gebleven. Elke dag gaat niet, dan droogt z'n huid helemaal uit dus doen we het om de avond. Verder was ik 'm 's ochtends.
Na het douchen krijgt ie nu nog de fles, maar dat willen we langzaam gaan afbouwen.
Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

luuk gaat elke avond om 19.00 uur in bad samen met z'n grote broer, om 19.30 ligt hij in bed, gheef hem als hij loigt een fles. Om 23.00 geef ik hem weer een fles, leg ik hem gewoon op z'n rug neer en half slapend drinkt hij de fles dan leeg.

Rik gaat altijd savonds in bad na zijn groentehap en voor zijn flesje!
En dat vind ie heerlijk! werkdag of niet, altijd savnds!

x Saskia
mv RIk 04-07-07

Ja dat lijkt me nu dan ook handig, alleen Jennifer is na haar groentehap zo moe dat ze naar bed wil....
En ik moet haar dan echt om 8 uur wakker maken voor de laatste fles!!

En dat maakt het allemaal wat lastiger, zeg maar!

Maar goed, voorlopig moeten we het dan nog houden  in de ochtend... We zien  wel  hoe het straks gaat, misschien houd ze het dan wat langer uit.

In ieder geval meiden, bedankt voor de tips!

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan