Wanneer in de wandelwagen?

<p>Hee mama's,</p><p>Mijn dochtertje is momenteel 4 maanden en in de kinderwagen bak vind ze niet meer zo'n succes.             Ze past er net aan nog in en gaat vaak mopperen omdat ze niets kan zien (heel nieuwsgierig).  Nu is mijn vraag zou ze vanaf 5 maanden in de wandelwagen kunnen? (ze is redelijk sterk al)</p><p>En hoe oud waren jullie kindjes? </p>

Mijn dochter was 4 maanden. Wilde alles zien en lag alleen nog maar te huilen in de bak. Ze kon toen nog niet rollen of zitten. Beste keus ooit! Ze is nu bijna 1 en fysiek helemaal in orde. Loopt al bijna!

Wij zijn tegen de 5 maanden ook overgestapt. Wagen lekker plat, dus kan weinig kwaad. Kind helemaal blij want kan ineena vanalles zien! En stoot zn hoofd niet als ie een keertje trappelt ?

Gewoon doen en dan in de lig/chill stand. Ik heb ook veel de maxi cosi gebruikt op de wagen. Daarin lag hij net wat steviger en kon alles ook goed zien. 

Niet om die ene zeurkous te zijn maar als je kindje nog niet echt kan zitten en de bak nog groot genoeg is is het wel beter voor de rug en veiliger. Ze mogen ook niet voor niks niet te lang in de Maxi-Cosi of wipstoel als ze nog niet kunnen zitten. Mijn kindje begint nu voorzichtig te zitten zonder ondersteuning. Maar de reden dat ik de overstap gemaakt heb is vooral dat hij zich op begon te drukken vanaf zijn buik, dus de bak was niet veilig meer. Nu snap ik dat een bloedchagrijnig kind ook niet alles is, maar ik wilde toch even een tegengeluid laten horen ;).

Terug
Bovenaan