Wanneer in de wandelwagen?

Wij bij 5 mnd en 1 wk. Zo lang mogelijk gewacht, maar het paste echt bijna niet meer. Wandelwagen de eerste maand veel plat gedaan. Nu is ze 8 mnd en zit ze vaak op de middelste stand. Als ze moet slapen doe ik 'm op de ligstand. De hoogste stand eigenlijk alleen als ze bij ons aan tafel zit. Ideaal!

Wij zijn met vijf maanden overgestapt op de wandelwagen. In het boekje van het CB staat dat als je kindje kan rollen of kan zitten dat je je kindje in de wandelwagen kunt doen. Sinds dat onze dochter bijna vijf maanden was kon ze rollen. Ze kan nog niet zelfstandig zitten, maar doet hier al wel heel erg haar best voor. Wij hebben en joolz wandelwagen, hier zit ze heel stevig en recht in en kan ook nog gekanteld worden.
Probeer het eens en kijk hoe je kindje er in zit. 

Me dochtertje rolt ook al goed om en zitten doet ze ook al goed nog niet geheel zelfstandig maar dat duurt denk ik niet lang meer vandaar dat ik verwacht dat ze dit bij 5 maanden wel al redelijk kan en ik heb best een flinke meid van 66 cm ☺️

Wij deden vanaf ongeveer 5 1/2 maand voor kleine wandelingen de wandelwagen en voor langere wandelingen tijdens het slapen de ligbak.

Terug
Bovenaan