Toen onze dochter redelijk recht bleef zitten in de kinderstoel (met een maand of 7) hebben we haar tijdens ons avondeten in de kinderstoel gezet en haar zo haar avondhapje gegeven. In het begin haalden we haar na het hapje direct weer uit de kinderstoel maar na een tijdje niet meer. Dan bleef ze zitten tot wij ook klaar waren met eten, een kwartiertje ofzo. Soms aten we eerst zelf en gaven haar daarna eten in de kinderstoel. We stopten er in het begin kleine kussentjes bij in zodat ze recht bleef zitten.
Het fruithapje gaf ik op schoot en de boterham in de maxi cosi.
Volgens mij is het niet slecht als een baby die nog niet zo goed kan zitten 10 minuutjes per dag in de kinderstoel zit. Als ze nog helemaal niet kunnen zitten, dat had onze dochter met 6 maand dan kun je het volgens mij beter niet doen omdat ze dan als een plumpudding in elkaar zitten en dat lijkt me niet echt leuk of comfortabel voor de baby.
Groetjes,
Linda moeder van Rebecca 11 november 2005
Het fruithapje gaf ik op schoot en de boterham in de maxi cosi.
Volgens mij is het niet slecht als een baby die nog niet zo goed kan zitten 10 minuutjes per dag in de kinderstoel zit. Als ze nog helemaal niet kunnen zitten, dat had onze dochter met 6 maand dan kun je het volgens mij beter niet doen omdat ze dan als een plumpudding in elkaar zitten en dat lijkt me niet echt leuk of comfortabel voor de baby.
Groetjes,
Linda moeder van Rebecca 11 november 2005