Wanneer in wandelwagen?

Hallo, Mijn zoontje lag al van af 10 weken in zijn wandel wagen.
Ik heb een Quinny 2000 , telkens als we gingen wandellen konden we hem op een gegeven momend dragen pffff
Toen heb ik hem geprobeerd in zijn wandel wagen en hem zo plat mogelijk gezet , en de banden zo weinig mogelijk op geblazen dan stuiterd het niet zo.


Nu horen we hem niet meer en hij slaapt lekker , zelfs overdag ligt hij erin.
Schijnbaar omdat hij ietsjes omhoog ligt en het er niet zo zuur in krijgt .

Een voetenzak voor in de maxi cosi bestaad ik heb hem ook.
Ik gebruik hem vaak in de auto voor langere afstanden , dan hoeft hij geen jasje aan .

Groetjes
 
Wij hebben net als Mirjam, de MaxiCosi als tussenoplossing gebruikt, deze past op het onderstel van de kinderwagen. Max kon alles perfect bekijken, inmiddels zit hij in de 'gewone' wandelwagen (hij is nu 11 maanden). De MaxiCosioplossing zijn we gaan gebruiken rond 5 maanden, de bak vond hij idd helemaal nix meer, kon nix zien!
 
Bij ons op het cb zeggen ze dat de kleine al best snel in de buggy mag op voorwaarde dat er een goede vering in zit en dat je de slaapstand gebruikt. Wij hebben een klein autootje en de wagen past er niet in de buggy wel dus als we weggaan gebruiken we de buggy. Ons zoontje is 3 mnd. We hebben eerst de draagzak gebruikt maar ja 7 kilo aan je nek merk je al naar 3 stappen.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb hem nu al een paar keer in de wandelwagen(buggy) vervoerd en dat gaat inderdaad beter. Hij vindt het leuk omdat ie meer kan zien.

Groetjes Wilma
 
Terug
Bovenaan