Wanneer in wandelwagen?

Mijn dochtertje is 5.5 maand en vind er niks meer aan om in de kinderwagenbak te liggen, wil gaan zitten en alles zien, vanaf wanneer hadden jullie je kind in de wandelwagen?
 
Vanaf het moment dat het eigenlijk niet meer goed paste en dat was rond een half jaar. Wel met de platste stand (meest liggende stand) en die is gedurende de tijd steeds meer rechtop gekomen en nu zit hij gewoon rechtop (bijna 1 jaar). Ik denk niet dat er echt een tijd voor is, als jij het gevoel hebt dat het tijd is voor de wandelwagen, dan is het tijd voor de wandelwagen :). Je zou ervoor kunnen kiezen nog een tijdje je kind naar je toe te laten zitten met het gezichtje (lekker uit de wind), maar ook dat worden ze op een gegeven moment beu.
Succes!
 
Oudste was 5,5 maand, middelste 5 maanden en de jongste is nu 6 maanden(maandag precies) en gaat vandaag voor het eerst in de wandelwagen. Ze tilt steeds haar hoofd zover mogelijk op om uit de bak te kunnen kijken en als ze wakker is wil ze uit de kinderwagen bak.
 
Mijn dochtertje zit nu ook in de wandelwagen, wel op de ligstand, maar ze vind het prachtig! Volgens mij als ze 12 weken zijn is het helemaal niet goed om al in de wandelwagen te liggen, dat werd mij verteld
 
Hey,
Bij ons stond in het boekje van de kinderwagen dat je die vanaf zes maanden mocht gebruiken. Volgens mij is het voor die tijd nog niet goed voor de rug en beken om ze te lang te laten zitten. Je buggy zit op de platste stand is een goede tussen oplossing volgens mij. Daarnaast is je kindje 5,5 maand en die halve maand zal dan ook niet meer zo erg zijn toch? Dus als ik jou was zou ik de buggy zit gaan proberen.
Veel plezier!
Groetjes,
Marjolijn
 
Terug
Bovenaan