Wanneer in wandelwagen?

mijn kleine paste bijna niet meer in de bak en ik vond de wandelwagen makkelijker om mee te nemen op vakantie. ivm in restaurants een hapje eten enz.
sinds dien staat de bak boven geen zin om elke keer het om te wisselen. Hij slaapt heerlijk in de wandelwagen.. op de platste stand ligt hij gewoon en alleen met zijn benen omhoog haha..
 
Onze dochter is 19 weken en ligt sinds twee weken in de wandelwagen. Ze vond niets aan de kinderbak, en als ze in de ligstand ligt in de wandelwagen dan vind ze het geweldig!
 
Ethan is nu 14 weken en begint de bak ook minder leuk te vinden.. meestal heb zo iets het is prima met je je blijft lekker liggen maar als het weer mee zit en niet te hard waait zet ik de maxi cosi er op kan hij mooi rond kijken vind het personelijk te vroeg voor de stoel ondanks dat het niet lang meer duurt voor dat hij te groot is
 
Als kinderen zich lijken te vervelen in de bak - kan je een speeltje over de wagen spannen. Dan hebben ze iets om naar te grijpen en naar te kijken. Wellicht houden ze het dan langer uit in de bak. Liggen is voor jonge kinderen toch beter dan zitten.
 
Terug
Bovenaan