wanneer kan ik testen?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ik moet gisteren, vandaag of morgen ongi worden (weet niet precies wat mijn cyclus is, meestal rond de 28 a 30 dagen) maar tot op heden gelukkig helemaal niks.
wel buikpijn ed, maar voor de rest nergens last van.
kan ik vandaag al testen of kan ik beter nog een aantal dagen wachten? en wanneer kun je het beste testen smorgens , smiddags of savonds oof maakt dat niks uit?
grag jullie reactie over wat jullie zouden doen.

xxx

love_love

Ik zou aanraden morgen of overmorgen, en als het mezelf betrof zou ik vandaag nog testen!!

Geen liters drinken voor je test, dan kun je gewoon betrouwbaar testen. SUCCES!

ik ben vooral bang dat het negatief is. ik heb namelijk in de eerste maand (nu bezig met 4e maand) ook getest en die was (begrijpelijk) negatief. maar aan de andere kant dan ben ik wel van die onzekerheid af. heb momenteel nog amper wat gedronken, dus dat heeft geen invloed op de test.
ga eerst even stofzuigen voordat ik besluit wat ik ga doen.
aaaaahgrh, word gek van die onzekerheid.
heeft iemand anders nog advies of ideeen?

hoi,

ik zou nog ff een weekje wachten. Is heel moeilijk en heb het zelf tot nu toe ook niet volgehouden, maar elke keer de teluerstelling als de test nega is en dan je ongie toch nog komt.
Ik ga het deze cyclus wel proberen om een week te wachten.

Mocht je wel al willen testen dan liever in de ochtend, dan is de urine concentratie het hoogst.

succes ermee

xxx bambi

Ja, maar meiden: van een weekje wachten wordt een negatieve test niet ineens positief! Dan heb je nu de teleurstelling en ga je daarna voor de volgende ronde, i.p.v. over een week... Ach ja, beetje praktische oplossing misschien, zo ben ik.

Ach, ieder zijn eigen manier. Ik vind het heeeel knap als je kan wachten en dan  zou ik  dat ook doen. Ik mag dit weekend waarschijnlijk testen, ben op van de zenuwen...

Succes!

ja sorry hoor, maar meestal test je pas als je overtijd bent en niet op of voor je NOD lijkt mij.
Des te langer je wacht en je ongie blijft, dan is het miss al duidelijk voor je test.

Maar goed ieder voor zich natuurlijk, maar elke maand die teleurstelling is ook niks. Kijk maar wat je doet.

succes.

xxx bambi

Ik testte 2 dagen voor mijn NOD, en positief!!
Negatief testen, of ongesteld worden is toch allebei teleurstellend?
Ik zou gewoon testen, en in je achterhoofd houden dat het te vroeg kan zijn!
Laat je het nog even horen?
Groetjes, dong

hoi dames,

ik zal even aangeven wanneer ik allemaal ongi geweest ben: de 1e keer: 18 juni, daarna 26 juli, toen 27 augustus en de laatste keer is 25 september geweest.
dus daarom weet ik niet precies wanneer ik ongi moet worden.
zal iemand dit voor mij kunnen berekenen?
heb momenteel nog een keuze gemaakt of ik vandaag of in het weekend ga testen.

Terug
Bovenaan