wanneer kan ik testen?

Heb het niet voor je uitgerekend maar als gister, vandaag of morgen je NOD is dan zou ik er morgenochtend gewoon een test tegenaan gooien. Je kan prima op je NOD testen en jouw uiterste NOD is morgen dus waarom niet.

Op zich maakt het niet eens uit wanneer je het doet ('s ochtend 's middags of 's avonds) als je maar niet al te veel van tevoren hebt gedronken omdat dat de concentratie van je urine verzwakt.

Succes met je beslissing wanneer je gaat testen en we horen de uitslag uiteraard graag!

Lfs Pip

quote: net getrouwd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 14:42:24'));

Ja, maar meiden: van een weekje wachten wordt een negatieve test niet ineens positief! Dan heb je nu de teleurstelling en ga je daarna voor de volgende ronde, i.p.v. over een week... Ach ja, beetje praktische oplossing misschien, zo ben ik.

Hoe bedoel je dat? Als je eerst neg. test dan kan je altijd nog pos. testen hoor. Dit heb ik ook meegemaakt

Je kan trouwens op www.babybrabbel ook van alles uitrekenen. Als je gewoon de datums van je ong. ingeeft, rekent de site dit voor je uit. Je ovulatie en NOD enzo.
Succes

hoi meiden,

hier even een kleine update.
heb momenteel nog geen zwangerschaptest gedaan.
ik wacht toch nog heel even af tot zaterdag.
dit omdat ik nog maar net bezig ben en misschien duurt het deze keer wat langer.
zodra ik meer weet laat ik het jullie zeker weten.
bedankt voor jullie adviezen en steun tot zo verre.

Hai, ik heb op het forum gelezen dat kruidvat testen heel gevoelig schijnen te zijn. Mijn NOD was vorige week zaterdag, heb zondagochtend vroeg getest en kreeg een heel licht streepje, maar een streepje is een streepje!
Ik weet niet of ik je er echt mee help maar misschien een kruidvat test kopen en gewoon testen, dan weet je het maar.
Enorm veel succes!
Groetjes Diesel

hallo, ik heb 1 november mijn NOD!
soms lees je dus dat er vrouwen 1 week van te voren al positief testen!
ik heb het dus een keer geprobeert vandaag... tja.. nieuwschierig! maar negatief dus.. moet ik nou mijn hoop opgeven? of zeggen jullie je kan het nu echt nog niet positief testen als volgende week pas de NOD is!?
ik heb trouwens testen van matcare! iemand ervaring mee?
groetjes

hey love love ik kom van het januari forum en heb even voor je gekeken en als je van 25 spebtembur uit gaat dan moest je 23 okt ongi worden hopen dat je hier wan mee kan hopen dat je zwanger bent groetjes ramona

Terug
Bovenaan