Wanneer kleden jullie jezelf aan?

Hoi Allemaal,

Jullie zullen wel denken wat een gek onderwerp! Maar dit is dus iets waar ik vaak tegenaan loop! Mijn man werkt in ploegendienst en is dus vaak s ochtends niet thuis of hij slaapt dan al als ik met de kids opsta. Wij gaan dan eerst naar beneden ontbijten. Daarna laat ik Isabelle even met iets spelen en kleed ik me aan. Het komt wel eens voor dat ik bv om half 10 nog denk "o ja, nu ben ik aan de beurt om aan te kleden...". Soms vind ik dat best lastig, maar het zal wel bij het moederschap horen!

Groetjes Babybelle

O dat heb ik ook op mn vrije dagen hoor, soms ben ik om 11 uur nog niet aangekleed, ligt er net aan of we weg moeten of niet.
Normaal gesproken doe ik de tv aan geef Daniëlle wat te drinken en dan ga ik naar boven om te douchen en aan te kleden. Dit verschilt per dag hoe laat dat dan is.

groetjes van Sonja

Ik ga altijd samen met Eline douchen, en na het douchen kleed ik me razendsnel aan, dan Eline, en dan zit Eline vaak te rommelen met de stropdassen van papa. Gaat altijd prima. Wij gaan meestal half negen douchen, dus zijn rond half tien klaar.

Ik kleed mezelf altijd gelijk aan. Vind ik net zo makkelijk, anders loop ik idd tegen tzelfde als jullie aan te hikken ;-) Wil niemand veroordelen hoor, maar dat is wel de reden wrm ik dat zo doe.
Dylano kan heus nog wel ff op zn kamer blijven zitten, mits hij rustig is tuurlijk, anders maakt hij zn broertje wakker.

Liefs Deb.

Hai,

Ik kleed me meteen aan, dan kijkt Jesse nog ff tv op bed, Daarna was ik Jesse en kleed ik hem aan.
Als we douchen is het tegelijk, en zet ik ook zijn badje vol met water, Jesse zit dan nog in bad te spelen ik kleed me aan in de douche, heb dan alles al klaar staan, Daarna kleed ik Jesse aan.

Gr Linda

Ps wat een gekke vraag.

hihi nee hoor.

Ik kleed me tegenwoordig al aan voordat ik naar beneden ga met Birgit. Eerder deed ik dat niet en zat ik zo tot in de middag in mijn camping tenue.. dan ben je een stuk luier (ik dan) en dat was ik zat. Dus tegenwoordig als ik mezelf eindelijk uit bed heb: aankleden en Birgit ook, en dan pas naar beneden.
Ik douche altijd nadat ik Birgit 's avonds in bed heb liggen en ga daarna altijd lekker in mijn joggingbroek hangen :)

Hai,

Ik ga gelijk als we wakker zijn douchen. Veerle zit dan nog op ons bed even lekker tv te kijken en haar broertjes liggen / spelen dan in hun eigen ledikantje. Als ik het niet gelijk doe dan hang ik ook de hele ochtend in mijn jogging outfit.

Terug
Bovenaan