Wanneer kleden jullie jezelf aan?

Heey,

Wat een LEUK onderwerp. En herkenbaar voor iedereen!!
Leuk om te lezen hoe iedereen het allemaal voor elkaar krijgt.
Hier is het elke ochtend anders. Het ligt eraan of we weg moeten, of sophie naar PSZ moet of dat we gewoon een lekkere thuisblijfochtend hebben. Als we weg moeten kleed ik eerst mezelf aan en dan de kids en dan eten.
Als we een relax thuisblijfochtendje hebben kleed ik alleen Roderick aan. Dan gaan we eten en daarna zet ik Roderick in de box en gaan Sophie en ik lekker naar boven om op ons gemak lekker te tutten en aan te kleden.
Meestal doe ik dan gelijk de boel boven.
Dan ben ik boven maar klaar.
Het gebeurt nooit dat ik heel de dag in mijn nachtkleding loop. Maar soms is het wel half 11 voordat we allemaal in de kleren zijn gehesen.

Groetjes Marianne

Hoi,

Ik douche altijd voor 8 uur zodat mijn man even de kids in de gaten kan houden terwijl ik mijzelf douche en aankleed. Als ik onverhoopt alleen thuis ben dan zet ik de kids allebei in een ikea kinderstoel in de badkamer. Ze hebben dan de grootste lol. Ik ga daarna pas naar beneden omdat er anders niks meer van komt. In het weekend ben ik een stuk minder snel maargoed dan zijn we beiden thuis en is het probleem er ook niet.

gr.Ing

Ik probeer ook te douchen en aan te kleden voor Dennis weg gaat. Anders komt er inderdaad niks van en zit ik de hele tijd in mijn pyjama outfit hahaha

En op dagen dat ik werk zorg ik dat ik heel vroeg douche, zodat ik enigzins op tijd op mn werk ben.

groetjes Maris

Ik sta 's-morgens als ik moet werken om zes uur op en spring gelijk onder de douche. Ik heb het geluk dat mijn man pas om half negen de deur uit hoeft en dan is mijn moeder er al. Die kleedt dan de kindjes aan! Als ik mijn vrije dag heb kleed ik me ook als eerste aan, anders loop ik om twee uur 's-middags nog in mijn pyama rond en dat vind ik niks,hi,hi,hi. De kindjes kunnen zichzelf dan wel vermaken.

groetjes, Lin

Terug
Bovenaan