Wanneer kleertjes wassen?

Hallo meiden,

Ik ben even benieuwd wanneer jullie de  kleertjes van de baby  gaan  wassen of
hebben gewassen?! Ik zat zelf te denken om er mee te beginnen als ik met
verlof ga (34 weken), dat is toch wel optijd?
En tot en met  welke maat hangen jullie alvast in de kast, 62 ofzo?

Ik ben benieuwd.

Gr Anouk.

Hallo!

Ik ben nu 30 weken zwanger en ben al helemaal klaar met alles. Ik heb twee weken gelden alles al gewassen en klaar gelegd. Ik heb tot en met maatje 62 in de kast gelegd, de rest heb ik in een opbergdoos van Ikea gedaan.
Ik denk dat ik wel erg voortvarend ben wat dat betreft, volgens mij heb ik een beetje last van nestdrang haha!
Succes met alles!
Liefs Arrie

Ik heb alles gewassen toen ik rond de 34/35 weken zwanger was. Ik heb alleen maatje 50/56 in de kast hangen. Ik heb alleen jongenskleertjes in maatje 62 en aangezien ik niet weet wat het gaat worden, heb ik die nog even in de dozen laten zitten.

ik ben van plan te doen als ik met verlof ga dat is over 2 weken, dan zit ik in week 35.
Dan zal ik ook mijn bevallings thuis alvast klaar maken, wieg gaat dan naar de slaapkamer.

Ik begin nu ook nesteldrang te krijgen, ik heb een vriend die vind dat alles op het laatste moment kan hahaha dus hij houd mij nog tegen ...:)

Ik ben nu 29weken zwanger en heb alles gewassen en gestreken toen de babykamer klaar was dit lijkt wat netter :D

En als ik met verlof ga doe ik alles nog een keer omdat er ook nog nieuwe spulletjes heb gekocht die nog niet gewassen zijn.

Ik heb een paar vriendinnen gehad die 6 weken voor de datum bevielen, ik heb in de eerst week van mijn verlof alles gewassen, het kan maar af zijn dacht ik. En vooral de speciale dingen die nog af kunnen geven!

toen de kinderkamer af was heb ik ook alles gewassen hoor maar dat was al in november hahaha.

Ondertussen zijn er meer dingen bij gekomen en de kamer is een beetje een opslag kamer geworden voor het badje, de box ed.
Dus zodra ik in me verlof zit ga ik het opruimen en wassen :)

heey,

ik heb net vandaag de laatste kleertjes uit gewassen, dat waren dingen die ik nieuw heb gekocht. de rest ligt al een weekje of vier gewassen in de kast.
we halen volgende week de wandelwagen, box en maxi-cosi van de vliering en dan was ik dat nog even uit en dan moet het maar goed zijn.
moet nog kleine 5 weken, mijn verlof is van de week in gegaan, dus volgende week maar even mijn ziekenhuiskoffertje inpakken en een 1-persoonsbed op klossen zetten. ons bed kan niet op klossen en ik beval in het ziekenhuis vandaar het 1-persoonsbed.

gr. mama van elmar

Terug
Bovenaan