Wanneer kleertjes wassen?

Ik heb de kleertjes ergens begin januari geloof ik gewassen en opgeruimd, toen was ik een week of 28 ofzo.
En inderdaad, maat 56 en 62 liggen in de kast. Maat 50 begin ik niet eens aan (ik  krijg altijd "kamerolifantjes" zoals de gynaecoloog mijn kinderen noemde).

Ik  was echt al ruim vantevoren begonnen met kleertjes wassen en had ok tot en met maat 62 in de kast.
Uhh mama van Elmar, wat je ook kunt doen he, is het eenpersoonsmatras op je bed leggen. Ons tweepersoonsbed kon ook niet op klossen en ook ik ben in het ziekenhuis bevallen. Heb er gewoon een extra eenpersoonsmatras opgelegd aan mijn kant. Zo kon ik toch naast mijn vriend liggen en als de baby snachts gevoed moet worden zijn jullie toch met zn drietjes. Weet niet of je het wat vindt, maar is een suggestie :)

groetjes Lydia

heey,

bedankt voor de tip!!

ik ga waarschijnlijk bevallen via een geplande keizersnee, maar ik moest van de kraamzorg een bed op klossen hebben staan voor hun controles als ik weer thuis ben. dus vandaar het 1-persoonsbed dat we dan op de babykamer zetten.
heb de vorige keer ook een (spoed) keizersnee gehad maar toen ik thuis was waren die klossen ( die onder ons vorige bed wel pasten)   er gelijk onderweg. omdat ik nog hechtingen had deed het zeer als je zo hoog je bed uit moest stappen. we hadden toen een 1-persoonsbed beneden staan omdat ik eerst voor een thuis bevalling zou gaan.

maar ik ga jou idee zeker even over wegen...bedankt!!

gr. mama van elmar (20-06-2006) en uitgeteld op 05-04-09

mama van Elmar,   ik zou het ook even overleggen met de kraamverzorgster als ze bij je thuis komt na de bevalling. Ik moet nu officieel ook  het bed op klossen zetten natuurlijk, maar ik moet wel in het ziekenhuis bevallen. En omdat ik BI heb is het ook een crime om uit een hoog bed te stappen.
Na mijn vorige zwangerschap vond het kraamverzorgster zelf het geen probleem als we het bed (2 dagen na de bevalling) van de klossen afhaalde, ze snapte wel dat het voor mij niet prettig was.

Dus nu zetten we het niet op klossen, als de kraamverzorgster er een probleem van maakt kan het altijd nog  gedaan worden.

Terug
Bovenaan