Wanneer klussen als je onregelmatig ongi bent?

Hoi Billie,

Ik menstrueerde ongeveer twee keer per jaar, totdat ik naar de gyneacoloog ben geweest en daar medicijnen (Clomid) heb gekregen om een eisprong op te wekken. Het is nu drie maanden geleden dat ik daarmee begon, en ik ben nu al óf 6 óf 10 weken zwanger!!

Volgende week moet ik weer naar de gyneacoloog, en dan zal ik wel horen hoe ver ik ben. Mocht je ook naar de gyneacoloog willen dan is het het beste dat je misschien wat overdrijft bij de huisarts wanneer je een doorverwijzing vraagt. Bij mij ging het nogal makkelijk want ik heb diabetes, dus ik krijg nogal gauw een doorverwijzing naar een dokter.

Ik wens je veel succes!

 
Hoi!

De enige tip die ik je kan geven is.. laat het los, denk er niet over na, houdt geen planning bij en ga er ontspannen mee om.
Wij zijn officieel in april gestopt met de pil, maar dat had andere redenen dan proberen zwanger te raken en hadden we andere dingen aan ons hoofd dan seks.
Toen we op een bepaald moment besloten de pil écht te laten staan en te gaan proberen zwanger te raken, heb ik de eerste maand precies bijgehouden wanneer we seks moesten hebben. Nou kan ik je wel vertellen dat dat zowel voor onze relatie niet goed was (het voelde net alsof het verplicht was) en dat er weinig plezier meer bij kwam kijken.
We zijn de laatste drie weken van juli heerlijk op vakantie geweest in Italie en daar was het raak, terwijl we werkelijk geen moment eraan gedacht hebben of bewust aan het seksen zijn geweest, integendeel! We zijn nu vijf weken zwanger en het is dus super spontaan gelukt!

Succes!!
 
Terug
Bovenaan