Wanneer komt dat tweede streepje nou eens.... ???

A

Anoniem

Guest

Hey lieve meiden,

Ik had jullie toch verteld dat ik steeds een tweede lichte streepje had bij mijn ovulatietesten. Vandaag dag 16 een test van claerblue gedaan (andere dagen van mat care) en het tweede streepje was bijna even licht als het controle streepje. Maar dan is ie toch nog steeds negatief? Ik had de andere dagen ook wel een licht tweede streepje maar die was veeeeeeeel lichter! Zal ik dan morgen of overmorgen wel een positieve test krijgen? I hope so! Succes allemaal veel liefs xxx isa.

Hoi Isa,

Ik gebruik ook de ovulatietesten van Claer Blue. Meestal heb ik dag 13 een licht streepje en de dag erna is het donkerder (dan het contrôlestreepje).
Dat jij een licht streepje ziet wil in ieder geval al zeggen dat het hormoon aanwezig is, denk ik, ............. test morgen nog maar eens..............misschien is het dan wel donkerder? Dat lichte streepje geeft volgens mij wel al aan dat je vruchtbaar of bijna vruchtbaar bent..........dus..........

Succes er mee!

Groetjes,

SUUS

Hey meis,

Bedankt voor je reactie! Ik hoop idd dat ie morgen positief is want morgen is alweer dag 17 van mijn cycles! Ik welke ronde zitten jullie eigenlijk? Veel liefs xxx isa.

Yoehoe een tweede streepje!!! Dat word dus klussen vanavond!!! Yes!!!!

hoi isa...
Ik heb zelf ook de testen van matcare gebruikt en dit 10 dagen lang en nooit een donker streepje gehad...Ben me zelf al van alles in het hoofd aan het halen...Maar jij hebt nu dus testen van clearblue gebruikt...Zijn dat ook gewoon van die strips...Hoeveelste dag zit jij vandaag dan vanaf je menstruatie??
Hoeveelste ronde zit jij?? Ik zit pas in ronde 2...Ben ook net 2 maanden geleden met de pil gestopt, Misschien heeft dat zijn nawerking op de ovulatie testen??????

liefs skilte

Hey Skilte,

Volgens mij heeft het stoppen met de pil geen invloed op die testen.
Ik heb idd 5 dagen testen van mat care gebruikt en nu 2 dagen van
clearblue. Gister kwam het tweede streepje al maar heel licht en nu
is ie heel donker. Alleen is wel het controlestreepje een beetje licht,
weet niet wat nou weer betekend? Ik zit nu op dag 17 dus deze maand
waarschijnlijk weer een lange cycles. Ik zit nu in de ronde 6 trouwens.
Ik hoop dat het deze maand eindelijk raak mag zijn! Ik ga  in juli trouwen
en ik zou het zo gaaf vinden om ''stiekem'' met zn 3en te trouwen!
Dus deze maand de laatste kans daarvoor! Succes en hou me op de
hoogte! Heel veel liefs xxx isa.

hoi isa
Ik zou ook niet weten wat het betekent als het controlestreepje wat lichter is...Ik zou anders als ik jou was en je twijfelt over die streep er nu nog een test tegen aangooien..dan kun je die vergelijken met de andere test...Dan hoef je daar in ieder geval niet meer over te piekeren...
Wanneer is je NOD?
Mijn Nod is de 14e...Dus nog een weekje wachten....

Terug
Bovenaan