Wanneer komt dat tweede streepje nou eens.... ???

hoi isa..
Ik ben verzekeringsadviseur en werk nu fulltime..maar mocht ik zwanger raken dan wil ik denk naar drie dagen toe..ben ik nog niet helemaal uit. Wat doe jij voor werk en hoeveel uur per week werk jij??
Wel gezellig zo he...

groetjes skilte

Hey  meis,

Zeker gezellig zo! Ik werk nu nog op een kinderdagverblijf. Studeer dit jaar af voor psygologie. Als ik zwanger raak en eenmaal bevallen ben wil ik eerst een half jaar tot een jaar mn kleintje  alle aandacht geven en daarna niet meer dan 2 dgn per week gaan werken. Hopelijk willen de oma's dan oppassen, doe het liefst mijn kind niet naar
het kinderdagverblijf! Ik ga zo ff boodschappen doen daarna mn auto naar de keuring brengen, ben er denk vanavond na half negen wel weer! Veel liefs xxx isa.

Heb trouwens vandaag onwijze buikpijn en lage rugpijn en een beetje misselijk.
Kan dit dan van mn eisprong zijn? Heb dit nog geen enkele maand rond mn eisprong gehad???????????? xxx isa.

hoi isa..
ben er weer...Ik had deze maand ook voor het eerst tussendoor een soort gevoel alsof ik ongesteld moest worden...Hoewel de ovulatietesten niet positief werden...dus dat geeft dan weer zo'n dubbel gevoel...
Jij hebt teunis bloem olie gekocht?? Waarvoor is dat...

liefs skilte

Ik had van iemand op dit forum gehoord dat teunisbloemolie helpt om een regelmatige cycles te krijgen! Of het echt zo is en of het werkt geen idee.... maar ik heb zoiets baad het niet dan schaat het niet toch? Wat raar dat je ovulatietesten niet positief werden. Maar heb je wel lang genoeg getest? Wanneer is je nod nou? Liefs xxx isa.

Ik heb er tien testen tegen aangegooid, maar ben wel al op dag 8 begonnen, moest eigenlijk pas op dag 11 beginnen...dus...Ook heb ik een keer gehad dat er tussen twee testen zo'n 30 uur tussen zaten...dus wie weet was ik toen net te laat..Testte jij altijd op hetzelfde tijdstip? en deed je dat 's ochtends of 's avonds?Ik haalde me meteen van alles in me hoofd, zo van dan zal ik wel niet vruchtbaar zijn...maar ik kan me al snel druk maken hoor...Ik heb de 14e mijn Nod. Vandaag over een week...Duurt zo lang...
Wanneer is de jouwe? Rond de 20e toch??

Ik heb er tien testen tegen aangegooid, maar ben wel al op dag 8 begonnen, moest eigenlijk pas op dag 11 beginnen...dus...Ook heb ik een keer gehad dat er tussen twee testen zo'n 30 uur tussen zaten...dus wie weet was ik toen net te laat..Testte jij altijd op hetzelfde tijdstip? en deed je dat 's ochtends of 's avonds?Ik haalde me meteen van alles in me hoofd, zo van dan zal ik wel niet vruchtbaar zijn...maar ik kan me al snel druk maken hoor...Ik heb de 14e mijn Nod. Vandaag over een week...Duurt zo lang...
Wanneer is de jouwe? Rond de 20e toch??

Hey meis,

Ik teste idd steeds rond hetzelfde tijdstip en niet met ochtendurine. Maar wel in de ochtend. Als ik jou was zou ik me niet al te druk maken. Misschien zat je er gewoon naast. Jou nod schiet al op. Mijne is idd zo rond 21 juni. Duurd nog lang! Ik heb trouwens net wat tips nog gekregen om te gaan slikken van cindy34 het staat onder mijn andere berichtje, moet je maar ff lezen. Succes en maak je niet al te druk! Liefs isa.

Terug
Bovenaan