Wanneer komt de December forum !?!?

Hoi meiden,

ook ik kan niet wachten totdat het decemberforum is geopend, ben ook benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.

Ik ben (denk ik)  4 wkn en 6 dgn zwanger, denk dus uitgerekend te zijn op 6 december.
Verders heb ik geen pijnijke borsten. Ben ook niet misseijk. Wel een beetje last van brandend maagzuur en af en toe een beetje krampjes.
Ik weet nog niet wanneer ik naar de vk gaat. Zij is namelijk een zeer, zeer bekende van mij. Dus wacht eerst af totdat ik het tegen mijn ouders en schoonouders heb verteld. Hebben jullie het al verteld? en zo niet wanneer zijn jullie het van plan te vertellen?

Liefs,
Pebbles

En ook ik ben in december uitgerekend en wel de 3e!

Allemaal gefeliciteerd!!!!

Ik Elly ben uitgerekend op 11 december van mijn eerste kindje

Hallo allemaal...

Iedereen  van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

k ben zelf ook een december mama, volgens onze berekening ben ik uitgeteld op 7 december. ( 5 weken en 1 dag )

Ik heb zelf al 2 dochtertjes, de oudste is 3 en de jongste is 1,4  jaar..

Ondanks dat het mijn derde zwangerschap is vind ik het allemaal wel weer spannend, vooral de eerste 12 weken...

Nou tot schrijfse maar weer.

Veel liefs,  

hallo allemaal
ook ik krijg een kindje in dec, 8 dec als het klopt. het is mijn tweede ik heb al een dochter van bijna 2.
het voelt nu hetzelfde als vorige keer, van die zeurende buikpijn, gek genoeg stelt me dat gerust.
leuk jullie te ontmoeten hier.

groetjes ellen

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik schrijf ook mee op www.oudersforum.nl en daar is al wel een decemberforum (en het is daar beter georganiseerd en je kunt er meer ). Jullie zijn zeker weten welkom daar!!

Maar hier komt het decemberforum ook wel, gewoon geduld kan dus ook.

Heee meiden!!!

Ik ook vandaag 5 weekjes zwanger (zo ong) en rond 09 december komt onze beeb!
Kan ook niet wachten tot het Decemberforum er is!!!
Geniet er allemaal lekker van!!!
xie maantje

Hoi hoi!!!

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ben ook zwanger en de 12e uitgerekend. Ik moet 16 april naar de verloskundige..
Ben benieuwd.. Het is onze 2e (ons zoontje is in maart 1 geworden), maar het voelt deze keer erg anders. Dus dat vind ik wel beetje eng.. Waarschijnlijk als ik bij VK ben geweest zal ik me wel wat rustiger voelen..

Tot op het december forum!

Groetjes

Terug
Bovenaan