Wanneer... komt de energie en zin terug??

A

Anoniem

Guest
Ik heb al eerder een topic geopend mbt sex... ik had even een opleving maar sinds een paar dagen, geen polonaise aan mijn lijf...

op zich vind ik het niet erg, maar Edwin begint het nu wel zat te worden en ziet onze relatie naar de knoppen gaan, ik vind het nogal overdreven maar snap ook wel dat je anders alleen nog maar als broer/zus/vrienden leeft...

bah bah bah waarom voel ik me niet gewoon sprankelend, mooi, energiek en vol LUST  hahahahahahahaha

groetjes Jenneke

Pff ja dat vraag ik mij nou ook af. Als Marissa savonds op bed ligt, stort ik op de bank. Als ik al wat eerder naar bed ga dan ga ik nog even lekker ontspannen lezen op bed.

Voel me ook nog steeds moe en futloos, terwijl marissa juist steeds makkerlijker wordt en steeds meer alleen kan. In januari gaan we maar eens beginnen weer met gezond eten en niet meer zoveel snoepen, wie weet dat dat al een boel scheelt en hopen dat dan ook de energie en lust weer terugkomt. Het kan inderdaad je relatie erg onder druk zetten, hier gaat het dan weer een tijdje goed, maar dan ineens komt mijn man weer met verwijten. En hij vraagt zich dus ook af hoe lang het nog gaat duren. Succes en hoop dat het snel weer helemaal goed komt.
Wij zitten wel aan een 2e te denken, dus dan moeten we wel wat meer aktie gaan tonen hier. Misschien dat mijn man daarom ook graag een 2e wil

Tsja, dat vraag ik me ook wel eens af. Gemiddeld zitten we hier denk ik op eens in de twee weken maar dat is omdat ik me er dan echt toe zet. Want hubbie heeft idd ook behoefte. Gelukkig vind ik het de laatste tijd zelf ook wel lekker maar als ik me er niet toe zou zetten zou het niet vaak gebeuren. Mannetje wil wel meer maar ik niet. Gelukkig maakt hij er niet echt een punt van.

Misschien komt de oude frequentie ook nog een terug. Ik ga er wel vanuit maar wanneer, ik weet het niet.

Annemieke

Tsja,.. als ik dit soort dingen lees wordt ik best wel geirriteerd..

Als men op basis van "even" geen zin hebben in sex al loopt te roepen dat een relatie dan naar de knoppen gaat vind ik zo'n onzin..

Vooral lekker druk erachter zetten zodat de zin helemaal over gaat. Dan ga je het toch doen om meer je man te plezieren dan dat je er écht zelf zin in hebt? Werkt toch averechts?

Sex is belangrijk in een relatie, maar zeker niet het belangrijkste!!!!
Als je relatie verder goed is en gaat dan is dit ook wel te overbruggen met een alternatief. Beetje begrip hebben voor elkaars situatie is wel op z'n plaats als je erg om elkaar geeft danwel van elkaar houd.

Maak het wel bespreekbaar en zwijg het niet dood. Tot die tijd je even richten op andere zaken die het samenzijn ver-aangenamen. Prikkel elkaar op andere manieren.. Verras elkaar weer eens met iets kleins en geef elkaar weer eens wat extra aandacht zoals een complimentje oid. Verwen jezelf eens met een kapper, nieuwe kleding en mooie lingerie.  S'morgens net wat meer aandacht aan jezelf besteden als  anders zodat je, als je in de spiegel kijkt, toch wel blij bent met wie je ziet.  Geef jezelf dus ook aandacht zodat je je weer lekker in je vel gaat voelen.. misschien voel je je dan net weer wat meer vrouwelijker/sexy-er/aantrekkelijker!

Zodra de druk er af is komt de zin in sex vanzelf wel weer. Maar dat er druk achter wordt gezet onder het mom dat je relatie dan aan zijn einde komt vind ik wel heel egoistisch en kortzichtig..

Heel veel succes!!

Esmé mv Kay

Amen Esmé! Goed gezegd, ik denk er precies zo over, maar jij kan het altijd zo goed onder woorden brengen!

Groetjes van Cissy

Hier is het ook nog niet als vanouds,maar ja ik maak me er niet druk om.
Bij mij speelde ook mee dat ik het eentijd moeilijk heb gehad door de situatie met mijn broer.Mijn hoofd staat er gewoon niet naar.Ook ben ik erg moe vd medicijnen ivm met mijn huisstofmjtallergie.daar heb ik sinds kort erg veel last van.
Gelukkig heeft gerard hier wel begrip voor,al merk ik dat hij het soms mist.de intimiteit.
Het komt wel weer goed,als je echt van elkaar houdt.En bespreekbaar maken is belangerijk.
en esmee,inderdaad mooi verwoord.
groetjes piewie

Goed verwoord Esme!

Tijdens de zwangerschap van Tijs hebben wij totaal geen sex gehad. En na de bevalling heeft het ook nog een aantal maanden geduurd voordat we er weer aan begonnen. Het heeft onze relatie totaal niet onder druk gezet. We namen en nemen regelmatig lekker de tijd voor ons saampjes. Elkaar eens lekker masseren, of gewoon lekker knuffelen doet ook heel goed. Wij kunnen er samen ook goed over praten.

Ik vind sex heerlijk, maar absoluut niet het belangrijkste van onze relatie. Als de relatie staat of valt door sex, dan is er volgens mij meer mis. Je zult samen aan de relatie moeten werken en ook respect voor elkaar moeten hebben. Het kan nu eenmaal niet van 1 kant komen.

Groetjes,
mv Tijs

hey ladies!

gelukkig zijn er meer dames die het probleem kennen!
Esme haar reactie snap ik best, wil alleen nog even toelichten dat Edwin mij heel anders kent en de omslag wel erg groot vindt. Ik ben het absoluut met je eens dat het nogal idioot is als sex niet kan/mag ontbreken in een relatie omdat het anders tot een einde zou komen. Dit was alleen even een uitbarsting van zijn kant die na er gewoon even over praten ook weer over was.
En wat betreft de tip van nieuwe kleding/lingerie: juist omdat ik me  al een hele lange tijd niet sexy/begerenswaardig/de moeite waard etc etc voel, hul ik me het liefst in slobberkleren en eet ik meer en slechter dan goed voor me is... ik  denk dan ook dat door gezonder te gaan eten, ik een stuk beter in mijn velletje kom!!
(nu nog waar maken, wat vind ik het moeilijk!!!)

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan